آذربایجان شرقی » اخبار برگزیده » استان ها
کد خبر : 997
جمعه - ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

تبریز به سمت جهانشهر شدن گام برداشته است

به گزارش شورانیوز به نقل از شهریار نیوز، شهرام دبیری در مراسم افتتاح پارک ائل داغی و پارک پیوند با اشاره به مطرح شدن گسترده موضوع « تبریز ۲۰۱۸» گفت: انتخاب شهردار تبریز به عنوان شهردار برتر حوزه گردشگری نشان از تلاش وافر و تاثیرگذار وی برای سوق دادن تبریز به سمت شهری گردشگر پذیر دارد.
وی با اشاره به اینکه پروژه های مختلف شهری با حداکثر سرعت به جلو می رود گفت: شورای اسلامی شهر تبریز در تعامل با شهرداری و استانداری و همچنین سایر سازمانهای دخیل در امور شهر حداکثر تلاش خود را برای آبادانی شهر انجام می دهد. الان در سایه تلاش خادمان مردم در شهرداری تبریز، پروژه هایی که اجرای ان دو و حتی سه سال طول می کشید، الان در عرض ۶- ۷ ماه تمام می شود و نتیجه این مسئله کاهش هزینه ها و همچنین کاهش مزاحمت برای شهروندان در زمان اجرای پروژه ها و فعالیت کارگاههای عمرانی است.
دبیری با اشاره به همراهی و همکاری شهرداری تبریز با میراث فرهنگی در راستای برنامه های تبریز ۲۰۱۸ گفت: تلاش می کنیم تا سال ۲۰۱۸ تبریز را آماده پذیرایی از گردشگران کنیم و در این راه آماده سازی زیرساختهای مربوط به گردشگری قطعا جز اولویت هاست.
رئیس شورای شهر تبریز ادامه داد: از سال ۲۰۱۸ به بعد از تمامی شهرهای اسلامی گردشگر به تبریز خواهد آمد و انتظار ما این است که شهر تاریخی تبریز هر سال میزبان ۲ میلیون گردشگر خارجی باشد.
وی با تبریز به دکتر نجفی به دلیل انتخاب به عنوان شهردار برتر حوزه گردشگری و دریافت لوح و نشان از دست رئیس جمهور گفت: تبریز حرکت خود به سمت جهان شهر شدن را آغاز کرده است
دبیری در ادامه با اشاره به خلاقیت و نو آوری در ایجاد پارک پیوند اظهار داشت: احداث پارک پیوند با مشخصات مخصوص ابتکار و نو آوری جدیدی بود و  از این به بعد زوج های جوانی که توان مالی کمی دارند می توانند مراسم خود را در این مکان بسیار زیبا برگزار کنند. .
رئیس شورای شهر تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: مجموعه اعضای شورای شهر و شهرداری دتبریز تلاش می کنیم که با برنامه ریزی و اختصاص بودجه برای اجرای پروژه های عمرانی در مناطق کم برخوردار از اقشار کم برخوردار شهر حمایت کنیم و زیرا مردم تبریز در همه جای شهر لایق بهترین ها هستند.