اخبار برگزیده » استان ها » سیستان و بلوچستان » فرهنگی ، اجتماعی
کد خبر : 8788
چهارشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
مسعود ده مرده

شوراها در مسائل ریز زندگی مردم تصمیم گیری می کنند/لزوم وجودتخصص و تعهد شوراها درکنار

به گزارش شورانیوز ، مسعود ده مرده عضو هیات رئیسه شورای عالی استانها  با اشاره به بحث روز شورا ها اظهارداشت: متاسفانه امسال آن طور که باید و شاید روز شوراها دیده نشد.

وی با اشاره به اهمیت این روز تصریح کرد: روز شوراها در سال ۱۳۵۸ به دستور بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خمینی (ره) مشخص شد ولی متاسفانه امسال هیچ گونه برنامه خوبی برای این روز در نظر گرفته نشد.

نماینده استان سیستان و بلوچستان درشورای عالی استانها افزود: درست است انتخابات شوراها را در پیش داریم اما باید برنامه بهتری صورت می گرفت تا این قشر زحمت کش در جامعه بیشترشان که فی سبیل الله فعالیت می کنند؛ انگیزه بیشتری برای ادامه کار پیدا می کردند.

ده مرده در پایان از اهمیت انتخاب مردم درانتخابات شوراها سخن گفت و تاکید کرد: مردم عزیزما باید در جریان باشد که در انتخاب اعضا شوراها باید نگاه ویژه­ای داشته باشند.

وی ادامه داد: شوراها در مسائل ریز زندگی مردم تصمیم گیری می کنند که باید با چشمانی باز و آگاهی و شناختی که از افراد دارند رای دهند. تخصص و تعهد شوراها در کنار هم می تواند در مسائل جزئی شهری و روستایی هم تاثیر بسزایی داشته است.