اخبار برگزیده » استان ها » تحقیق و نظارت » تهران
کد خبر : 8362
یکشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
مرتضی طلایی

بیانیه مرتضی طلایی در واکنش به خبر رد صلاحیتش

به گزارش شورانیوز از تهران  ، متن بیانیه مرتضی طلایی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِلَّا الَّذِینَ صَبرَُواْ وَ عَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ أُوْلَئکَ لَهُم مَّغْفِرَهٌ وَ أَجْرٌ کَبِیر (سوره هود آیه ۱۱)

مگر آن کسانى که صبر کردند در بلاها و عمل کردند به نیکی ،  براى ایشان آمرزش و مژده بزرگ است .

طی شب و روز گذشته در فضای مجازی اخباری منتشر و اعلام شده که صلاحیت تعدادی از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر تهران از جمله بنده احراز نشده است .

اگرچه بر اساس اطلاع قبلی ، تایید نهادهای نظارتی و مراجع چهارگانه و همچنین هیئت اجرایی انتخابات در مورد اینجانب صورت گرفته اما ظاهرا هیئت نظارت شهر تهران اقدام به اتخاذ چنین تصمیمی نموده است . البته موضوع هنوز به صورت رسمی به بنده اطلاع داده نشده اما آنچه شائبه برانگیز ، تعجب آور و غیر منصفانه است ، حجم سنگین اطلاع رسانی این خبر طی شب گذشته بود که امیدوارم دستگاههای مسوول در امر برگزاری انتخابات ساده از کنار آن نگذرند .

در این زمینه لازم است نکاتی را به استحضار عموم مردم شریف برسانم .

۱) حضور بنده در این دوره از انتخابات شوراها ناظر بر تکالیف و اهداف بسیار مهمتری از کاندیداتوری و رای آوری است . حال آن که در صورت عدم احراز صلاحیت و یا هر شرایط دیگر این وظایف و تکالیف را از خود و همراهانم ساقط ندانسته و برای اعتلای میهن عزیزمان ، حضور گسترده مردم در انتخابات و موفقیت نیروهای انقلاب در این آزمون تلاش خواهم کرد .

۲) اینجانب و تمامی دوستان ، علاقمندان ، گروهها و افراد حامی که دل در گرو انقلاب داریم در شرایطی که دوربین های دشمن کوچکترین حرف ها و نظرات ما را نشانه گرفته اند ، عمل به قانون و تبعیت از آن را یک میثاق ملی دانسته و معتقدیم در چنین شرایطی ذره ای تخطی از قانون ، آب در آسیاب دشمن ریختن است ، بیان غصه ها و گلایه ها را به زمان دیگری موکول می کنیم و لحظه ای در صفوف اتحاد ملی و میهنی مان خلل وارد نمی کنیم .

۳) از مردم شریف و عزیز تهران ، همه همراهان ، دوستان و عزیزانی که از لحظه ثبت نام تا به امروز لطف بی نهایتشان شامل حال بنده بوده تشکر و تقاضا می کنم با بردباری کامل منتظر اعلام نظر نهایی مراجع قانونی باشند و از هرگونه رفتار و گفتار تفرقه افکنانه و یا اعلام گلایه و ناراحتی جدا خودداری کنند .

۴) بدیهی است اینجانب به عنوان یک شهروند از تمامی حقوق قانونی خود برای پیگیری موضوع از طریق مجاری رسمی استفاده خواهم کرد و امیدوارم این انتخابات همچون همیشه در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و ائمه هدی (ع) به بهترین شکل ممکن برگزار شود .

سایه مقام معظم رهبری مستدام

مرتضی طلایی