استان ها » خوزستان » فرهنگی ، اجتماعی » مدیریت شهری
کد خبر : 6669
شنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
سید خلف موسوی

تاکید شهردار اهواز بر آماده سازی چهره شهر در آستانه عید نوروز

به گزارش شورانیوز از اهواز، در این جلسه سید خلف موسوی با اشاره به اینکه کلیه حسابهای شهرداری تا ۳۰ اسفند باید بسته شود گفت: ضروری است که مدیران این موضوع را پیگیری کنند.
وی همچنین بر لزوم آماده سازی چهره شهر اهواز برای عید نوروز و استقبال از میهمانان نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت: باید همگی تلاش کنیم تا با ساماندهی سیما و منظر شهری بهارسبز طبیعت را برای شهروندان به بهار ی با نشاط و امید بخش مبدل سازند.
همچنین معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز نیز به پروژه های دردست اقدام شهرداری  اشاره و تصریح کرد: در سازمان عمران چهار اکیپ برای آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهر، دو اکیپ جهت ورودی های شهر و دو اکیپ نیز توسط بخش خصوصی فعال است.
محمد صفری افزود: مجموعه غدیر، ۶۸ متری کوی علوی و تالار شهر هم از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار هستند و در مناطق زرگان و مهدیس هم آسفالت خیابانها و معابر آغاز شده است.
در ادامه علیرضا حلاج معاون خدمات شهری شهرداری اهواز نیز گفت: کارهای حوزه خدمات شهری از جمله شستشوی معابردر حال انجام است و سطلهای زباله نیز در حجم وسیعی در سطح مناطق هشتگانه نصب  خواهد شد و مانور پاکسازی و نظافت عمومی نیز از دهم تا ۲۴ اسفند ماه انجام میشود.
عبدالامیر مجدم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از مقدمات اولیه  انجام خط کشی معابر و خیابانهای اصلی شهر خبر داد و افزود: این اقدامات به صورت جدی ادامه می یابد.