آذربایجان شرقی » اجتماعی ، ورزشی » اخبار برگزیده » استان ها » سر تیتر » گفت و گو
کد خبر : 6376
یکشنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
رییس شورای استان در پاسخ به شورانیوز

ماجرای خرید ماکسیما دبیری توسط عابدزاده/آن روز گران هم خریدم با قیمت ارزان نخریدم

به گزارش شورا نیوز، شورای چهارم شهر تبریز در این سه و نیم سال گذشته با فراز و نشیب های گوناگونی همراه بوده و حاشیه های این دوره از شورای شهر همچون بسیاری از شهرها بیشتر از متن بوده و در این میان برخی از اعضای شورا نقشی اساسی در معادلات داشتند.

گفتگوی حاضر با اصغر عابدزاده عضو شورای شهر تبریز است که عضو دو دوره شورای شهر تبریز می باشد و در گذشته مدتی بعنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز بوده در در حال حاضر رئیس شورای استان آذربایجان شرقی مشغول خدمت می باشد.

این گفتگو به دلیل طولانی بودن به چند بخش تقسیم شده است که در بازه های زمانی مختلف بخشی از این گفتگو برای مخاطبان گرامی ارائه خواهد شد امید است که بتوان مفید واقع شده باشد . این بخش دوم گفتگو می باشد و بخش بعدی هم در آینده نزدیک منتشر خواهد شد

شورا نیوز: شما یک ماشین از آقای دبیری خریدید ماجرا چه بود؟

یک بار هم گفتی کار بدی کردی. روز قیامت اگر حلالت نکنم کارت سخت خواهد شد.

شورا نیوز: من شنیده ‌ام که قیمت این ماشین از قیمت روز پایین ‌تر بود. ماشین چه بود؟

عرض کنم که از آقای دبیری نگرفته ‌ام از برادر آقای دبیری گرفته ‌ام. معامله هم من فکر نمی ‌کنم حرام باشد.

شورا نیوز: یکبار دیگر هم در شورا گفتید که آقای دبیری ماشین فروشی ندارید.

این حرف شش ـ هفت سال پیش است می ‌گویم که روشن شود یک بار داشتیم با آقای دبیری می ‌رفتیم از باب صحبت و شوخی گفتم آقای دکتر ما که نمی ‌توانیم سوار چنین ماشین ‌هایی شویم هر وقت خواستید بفروشید به من بگویید گفت مال برادرم است مال من نیست گفتم به هر حال من گفتم یک سال بعد از آن بود گفتند که آقا این را بفروشیم شاسی بلند بگیریم گفتم حالا ببینیم چه می‌ شود.

ماشین را دادند من نگاه کردم از نظر فنی سر در نمی آورم الان هم سر درنمی ‌آورم دادم یکی نگاه کرد گفت بد نیست من رفتم در خیابان آزادی یک نمایشگاه هست از آنجا پرسیدم( این ماشین ماکسیما مدل ۸۲ است ) پرسیدم مدل ۸۳ را ۲۲ میلیون گفتند ولی تمیز بود من نمی ‌دانستم آقای دبیری به من چند خواهند گفت من آمدم گفتم آقا چند؟ گفتند به دوست فرزین ۲۲ میلیون گفته ایم گفتم پس بدهید به او گفتند چرا؟ گفتم به من مدل ۸۳ را ۲۲ تومن گفتند. شما باید این را ۲۰ تومن بگویید و من هم یک عددی بگویم انصافا گفتند به نظر شما چند می ‌ارزد آیا به این قیمت نمی ‌ارزد؟ گفتم نه چون شما می ‌گویید که با دوست آقا فرزین صحبت شده است به او بدهید چون اولویت با اوست اینها هم ماشین را خوب نگه نداشته بودند از پشت گلگیرش شکسته بود، رنگش از چند جا رفته بود، لاستیک ‌هایش هم… یعنی با عیار آن ۲۳ تومنی، این واقعا به ۱۸ ـ ۱۹ تومن می ‌ارزید به هر حال گفتم نظر من ۱۸ تومن است در نهایت من آن ماشین را با ۱۹ تومن برداشتم. آن روز گران هم خریدم با قیمت ارزان نخریدم.

یک چک نقد به مبلغ ۱۴ میلیون دادم ۴ میلیون هم به نظرم برای یک هفته بعد دادم یک میلیون هم بعدا دادم. در مجموع ۱۹ میلیون شد واقعیت چنین است. هر کس هم هر چه بگوید مشمول‌الذمه خواهد بود.

 

برای خواندن بخش اول مصاحبه اینجا کلیک کنید