اجتماعی ، ورزشی » استان ها » خدمات شهری » فرهنگی ، اجتماعی » کردستان » مدیریت شهری
کد خبر : 5425
جمعه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
عبدالرحمن علوی

پروژه شهربازی سنندج تا ۶ ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش شورانیوز از کردستان، عبدالرحمن علوی، در بازدید استاندار، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر سنندج و برخی دیگر از مدیران و مسئولان استان از پروژه شهربازی شهر سنندج، اظهار کرد: مجتمع گردشگری و تفریحی سرپوشیده خانواده با برند بین المللی فامیلی لند در حال ساخت است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

وی به فاز اول این مجتمع اشاره و عنوان کرد: این پروژه در متراژ زیربنای ۴۰۰ هزار متر راه اندازی شده است که دارای سه طبقه مجهز می‌باشد، طبقه اول به مساحت ۱۴۰۰ متر دارای شهربازی هوشمند، مدرن و استاندارد در طیف سنی کودک ۲ ساله تا پیرمرد ۷۰ ساله است.

سرمایه گذار مجتمع گردشگری و تفریحی سرپوشیده سنندج در ادامه عنوان کرد: طبقه دوم این مجتمع دارای سالن تولد تخصصی کودکان و سالن بولینگ ۴ لاین با قابلیت استاندارد مسابقات است و همچنین سالن فوتبال دستی یکی دیگر از قابلیت‌های تفریحی طبقه دوم است، در طبقه سوم این مجتمع نیز فود کورت بین المللی با ۷ غرفه برتر غذایی ایران در حال افتتاح است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی ساخت این مجتمع علاوه بر مکان تقریحی، اشتغالزایی ۷۰ نفر به طور مستقیم و ۴۰ تا ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم است که می‌توان برای شغل‌های مختلف مرتبط با این مجتمع ایجاد کرد.

علوی در ادامه با بیان اینکه فاز دوم این پروژه حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه در برخواهد داشت، اعلام کرد: اگر این پروژه توسط مسئولان و مدیران متولی سرمایه گذاری در استان حمایت شود می‌توان در بحث ساخت و ساز رکورد کشوری را بزنیم و انتظار می‌رود سرمایه گذاران بومی استان هم همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: امیدواریم سیستم سرمایه گذاری خوابیده در بانک‌ها توسط مردم از این حالت خارج شود و به ایجاد شغل پایدار برای جوانان که یکی از دغدغه‌های اصلی این استان است، منجر شود.

سرمایه گذار مجتمع گردشگری و تفریحی سرپوشیده سنندج خاطرنشان کرد: میزان حجم سرمایه گذاری این مجتمع تفریحی ۶۰ میلیارد ریال است و مدت زمان ساخت آن تا ۶ ماه دیگر در نظر گرفته شده است، در حال حاضر یک ماه از ساخت آن با پیشرفت ۳۰ درصدی گذشته است و امیدواریم این پروژه با تمام پیش بینی‌های کارشناسی تا اول تیر سال ۹۶ به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش تیم سرمایه گذاری به اتمام رساندن این پروژه در کمترین زمان ممکن است.