استان ها » اقتصادی » خدمات شهری » شهرسازی » عمرانی » فرهنگی ، اجتماعی » کردستان » مدیریت شهری
کد خبر : 5058
چهارشنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
جلال شریعتی :

تجهیز دستگاه‌های امدادرسان منجر به کاهش خسارات در زمان حوادث می‌شود

به گزارش شورانیوز از سنندج، جلال شریعتی شامگاه سه‌شنبه در دیدار شهردار، اعضای شورای اسلامی و جمعی از آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با نماینده ولی فقیه در کردستان، ضمن تسلیت به خانواده بزرگ آتش‌نشانان شهید حادثه ساختمان پلاسکوی تهران، اظهار کرد: بعد از نیازهای اولیه انسان، نیاز به امنیت مهم‌ترین اصل برای بشر است.

وی بیان کرد: همانگونه شهر به عنوان موجود زنده و در راستای رفاه و آسایش شهروندان نیاز به اجرای طرح‌های عمرانی و زیباسازی دارد به همان اندازه هم نیاز به امنیت و ایمنی دارد.

وی گفت: حادثه پلاسکو هشداری برای تمامی مسولان است که باید در هر زمان آمادگی لازم برای مقابله با انواع بحران‌ها از جمله حوادثی نظیر حادثه پلاسکو را داشته باشیم.

شریعتی افزود: آتش‌نشانان همیشه در هنگام بروز حوادث بخوبی فداکاری و سرعت عمل خود را برای کمک به همنوع خود نشان داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج تاکید کرد: هر چقدر هم آتش‌نشانان در هنگام بروز حوادث پای کار باشند، اما در راستای امدادرسانی بموقع و جلوگیری از خسارات جانی و مالی باید دستگاه‌های امدادرسان به تجهیزات روز دنیا مجهز شوند.

شریعتی ابراز امیدواری کرد شهرداری و شورای شهر سنندج با برنامه‌ریزی لازم و همچین حمایت دیگر دستگاه‌های مربوطه بتوانیم در راستای تجهیز سازمان آتش‌نشانی به ماشین آلات جدید گام‌های اساسی برداریم.