اخبار برگزیده » استان ها » تیتر 2 » مدیریت شهری » همدان
کد خبر : 4185
پنجشنبه - ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
گلایه شهردار همدان از شورای شهر

بگذارید شهرداری کار خود را انجام دهد

به گزارش شورانیوز از همدان ، سیدمصطفی رسولی در این نشست خطاب به اعضای شورای شهر همدان عنوان کرد: برای شهرداری دلسوزی نکنید و اجازه دهید کار خودمان را بکنیم.
وی اضافه کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر همدان می خواهم فقط نظارت کنند تا متوجه باشند کارها را انجام می دهیم.
رسولی گفت: در این مدت از سرمایه گذار دعوت کردیم اما اعضای شورای شهر در جلسه حضور نیافتند؛ در تهران با بانک شهر نشست هماهنگی کردیم بازهم اعضا همراهی نکردند.
شهردار همدان افزود: جلسه های مرتبط انجام شده و از اعضای شورای شهر درخواست می کنم که در نشست ها شرکت کنند.
وی با بیان اینکه شهرداری در بحران مالی بسر می برد، گفت: هم اکنون درآمد شهرداری به ۹ میلیارد تومان هم نمی رسد و با این رقم چطور می شود، شهر را مدیریت کرد.
رسولی اظهار کرد : ۴۹ بند همراه با ارزش افزوده حذف شده است ، املاک را هم جزو درآمدزایی قرار نمی دهید و با این شرایط بودجه از کجا تامین کنیم.
شهردار همدان خاطرنشان کرد: از همه اعضای شورای اسلامی شهر همدان درخواست کمک و حمایت لازم را داریم.

 پرونده تخلف پارکینگ ها در دستور کار اعضای شورای شهر همدان
سخنگوی شورای اسلامی دوشنبه شب در صحن شورای اسلامی شهر همدان گفت: متاسفانه هر پارکینگ سطح شهر یک نرخ گذاری دارد و مردم شهرداری را مقصر می دانند.
کامران گردان اظهار کرد: امروزه بیمارستان ها، دانشگاه ها و مدارس و نیز اماکن عمومی و گردشگری که بابت پارکینگ مجوز پروانه گرفته اند با نرخ های متفاوت خودروها را پذیرش می کنند.
وی اضافه کرد: نیاز است تا حذف پارکینگ ها مورد بررسی و برای تصمیم گیری به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: وضعیت نامناسبی در نرخ ‌گذاری پارکینگ‌ ها وجود دارد که باید رسیدگی شود.