آذربایجان شرقی » استان ها » خدمات شهری
کد خبر : 2282
یکشنبه - ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز مطرح شد:

معرفی تبریز ، وظیفه شهرداری نیست

به گزارش شورانیوز ، عضو کمیسیون فرهنگی و امور اجتماعی شورای شهر تبریز در سخنان پیش از دستور خود با اشاره به شعار سال ۹۵ مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، اظهار کرد: در راستا عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی، استفاده بهینه از منابع و امکانات شهری و پرهیز از اسراف باید در شهرداری تبریز مورد توجه قرار بگیرد.

اصغر عابدزاده با بیان اینکه معرفی تبریز به جهانیان تنها وظیفه شهرداری نیست، افزود: ضرورتی ندارد شهرداری برای شناساندن تبریز، میلیاردها تومان هزینه کند چرا که این موضوع وظیفه ذاتی سازمان صدا و سیما است.

وی در ادامه به تبیین راهکارهای موفقیت در اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: الویت بندی امور شهری، استفاده از تولیدات داخلی، توجه به نظریات و خواسته های شهروندان و حاکمیت عدالت در اشتغال از جمله این راهکارها است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع تبدیل وضعیت کارگران شهرداری تبریز اشاره و خواستار پیگیری جدی این امر شد.