دسته‌بندی نشده
کد خبر : 12349
شنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

فاوا؛ بازوی توانمند شهرداری اصفهان/پایه و اساس تحقق مدیریت هماهنگ شهری

به گزارش شورانیوز ، قدرت الله نوروزی در جمع کارکنان سازمان فاوا شهرداری اصفهان با بیان اهمیت نقش این سازمان در مدیریت شهر اظهار کرد: با تلاش کارکنان سازمان فاوا یکی از بی نظیرترین مراکز فناوری و اطلاعات در شهر اصفهان راه اندازی شده است.

وی افزود: این مرکز می‌تواند یکی از فضاهای مناسب برای پشتیبانی و حمایت از نیازهای سایر دستگاه ها در خصوص فناوری اطلاعات باشد، بر این اساس تصمیم گرفته شد تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری که با وجود تجهیزات خود را به فاواهای مجزا مجهز کردند با کارشناسی دقیق به این مکان منتقل شود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌ها و سازمان ها باید برای پیشرفت شهر یک گام به جلو بردارند همان‌گونه که امروز این پیشرفت چشمگیر سازمان فناوری اطلاعات بیش از یک گام به جلو تلقی می‌شود.

فاوا؛ بازوی توانمند شهرداری اصفهان

بهروز ارباب شیرانی، سرپرست سازمان فاوا شهرداری اصفهان نیز در حاشیه این بازدیدگفت: سازمان فاوا شهرداری اصفهان به عنوان یک سازمان دانش محور، پایه و اساس تحقق مدیریت هماهنگ شهری است.

وی افزود: این سازمان درصدد است با تکیه بر دانایی و توسعه فراگیر فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی بازوی توانمندی برای شهرداری اصفهان باشد و با ایجاد زیرساخت های مناسب از قبیل زیرساخت های ارتباطی، مرکز داده، تشکیلات راهبری مناسب فاوا و آموزش و فرهنگ سازی کارکنان، مدیران شهرداری و شهروندان و خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار شهرداری در قالب سیستم های اطلاعاتی مکانمند یکپارچه، باعث «نظام مند کردن امور داخلی شهرداری» و « ارائه خدمات شایسته و مناسب به شهروندان» شود.

سازمان فاوا از نظر تجهیزات به روز شود

علیرضا نصر اصفهانی، نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در بازدید از سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: بسیار خرسندیم که این سازمان نه تنها پاسخگو نیاز مناطق ١۵ گانه اصفهان است، بلکه می‌تواند خدمتی به نهادها و سازمان هایی باشد که امکان استفاده از این دستاورد را دارند.

وی خاطرنشان کرد : همان‌گونه که جهان الکترونیک روزانه در حال پیشرفت و ارتقا است این سازمان باید بتواند از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزاتی به روز شود.

ارتقا مرکز داده شهرداری، تحقق شهر هوشمند

علیرضا، صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار نیزگفت: ارتقا و بهبود مرکز داده شهرداری اصفهان می‌تواند گام موثری در راستا تحقق شهر هوشمند باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تعاملی که بین این سازمان و مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان صورت می‌گیرد، این دو نهاد مکمل و معین هم در شرایط بحران به لحاظ پدافند غیر عامل مفید واقع شوند.