اخبار برگزیده » استان ها » زنجان » مدیریت شهری
کد خبر : 12332
سه شنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

رسانه ها شورا و شهرداری را به حاشیه نبرند

به گزارش شورانیوز ، اسماعیل دویران ظهر سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان، با بیان اینکه  مطالب و ادعاها در خصوص مجموعه شهرداری زنجان باید با مستندات عنوان شود، افزود: در شرایط فعلی که باید بر روی پروژه‌های باقی‌مانده تمرکز کنیم، لازم است از ورود به حواشی دوری کنیم.

وی با بیان اینکه اجازه دهیم مدیریت شهری کار خود را انجام دهند، ادامه داد: برخی رسانه ها اخبار درست یا نادرستی را نشر می دهند که باعث به حاشیه کشیده شدن افکار مدیریت شهری می شود.

دویران افزود: از داخل شهرداری و شورا به مشاوران ریالی پرداخت نشده است. البته مشاوران غیررسمی هم داریم که به آنها هم پرداختی نداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان که معتقد است رسانه ها شورا و شهرداری را به حاشیه می برند، از رسانه ها خواست این مجموعه ها را به حاشیه نبرند.

دویران با بیان اینکه در رابطه با اخباری که پیرامون مشاوران شهرداری بیان شده است باید عنوان کرد مطابق با ساختار سازمانی شهرداری زنجان حضور مشاور امکان‌پذیر است، گفت: در مورد تعداد مشاوران نیز دو نفر از دانشگاه زنجان، دو نفر نیز از قم و تهران و یک فرد دیگری است که به‌عنوان مشاور با شهرداری همکاری دارند.

وی با تاکید بر اینکه اگر در شهرداری تخلفی رخ دهد ما با جدیت پیگیری می‌کنیم و اگر کسی مطلبی بیان می‌کند باید با مستندات عنوان شود، گفت: تا زمانی که اطلاعات دقیق نداشته باشید نباید آبروی فردی را برد.