اخبار برگزیده » استان ها » تیتر 1 » مدیریت شهری » همدان
کد خبر : 12271
چهارشنبه - ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

آمادگی ۷۰ کشور جهان برای حضور در اجلاس گردشگری همدان

خبرگزاری شورانیوز ، “حسین قراباغی”  در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا که با محوریت بررسی و هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر اجلاس جهانی گردشگری ۲۰۱۸ در همدان و نیز برنامه ریزی برای سایر خدمات مرتبط پیاده راه های شهر همدان به‌ویژه ایجاد روحیه نشاط در پیاده راه اکباتان بود، اظهار کرد: رویداد ۲۰۱۸ فرصت مناسبی در جهت معرفی استان است.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان  به برگزاری هر چه بهتر اجلاس جهانی گردشگری همدان ۲۰۱۸ تاکید کرد و افزود:  با توجه به اینکه اقدامات تبلیغاتی در خصوص مقصد گردشگری صورت گرفته، اما متأسفانه برای مبدأ برنامه ای نداشته ایم که رویداد اجلاس جهانی گردشگری فرصت خوبی برای این مهم است و باید از این فرصت به نحو احسن بهره استفاده کرد.

قراباغی به اعلام آمادگی ۷۰ کشور معتبر جهانی برای حضور در اجلاس اشاره کرد و افزود: سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری همدان لازم است با همکاری مجموعه‌های مرتبط بسته سرمایه گذاری را برای این رویداد مهم برای معرفی زمینه و ظرفیت های سرمایه‌گذاری به ویژه حوزه گردشگری در همدان را تهیه و آماده کرده و در برگزاری اجلاس در اختیار میهمانان و سرمایه‌گذاران قرار دهد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه اجلاس، جهانی بوده و در سطح بین الملل برگزار می شود، پیشنهاد می شود مکانی را به نام «ملل» نامگذاری کنیم که پارک ملل مکان خوبی برای این مورد است.

قراباغی تأکید کرد: در کنار برگزاری رویداد مهم اجلاس جهانی گردشگری، شورا و شهرداری در آبان‌ماه همچنین میزبان اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراها، شهرداران کلانشهرها و هیأت رئیسه شورای عالی استانهاست و این برنامه هم فرصت خوبی برای معرفی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است.

وی در پایان سخنانش بر پررنگ بودن نقش شورا و شهرداری همدان در برگزاری رویداد مهم اجلاس جهانی گردشگری همدان ۲۰۱۸ تاکید کرد.