آذربایجان شرقی
کد خبر : 11346
دوشنبه - ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
یاداشت

آقای بابایی اقدم پاسخگو باشید

آقای بابایی اقدم پاسخگو باشید

دیروز در جلسه شورای شهر تبریز گزارش بررسی های بسیار مهم پروژه عمرانی میدان آذربایجان توسط کمیسیون عمران شورا  در صحن اصلی قرائت شد که با حاشیه همراه شد،

گزارش روایت درناک، قابل تامل و عبرت آموزی از وضعیت پروژه عمرانی میدان آذربایجان بود که حاکی از صرف ده ها میلیارد بودجه غیر ضروری در این میدان شده است.

به یک روایتی تا ۱۲۰ میلیارد در این پروژه مردم تبریز هزینه می کنند و تا الان هم حدود نصف این مبلغ را هزینه کرده اند که به شرح کامل این گزارش نمی پردازم چرا که توسط رسانه ها اعلام شده است. اما نکته قابل تامل در این میان اعتراض تنها آقای بابایی اقدم به این گزارش همراه با چاشنی عصبانیت بود که برایم خیلی مهم بود.

سوال بنده از آقای بابایی اقدم این است که جناب آقای بابایی اقدم حال که شورای پنجم با شعار شفافیت می خواهد عملکرد شورای قبل را مورد بررسی قرار دهد و به مردم گزارش نماید شما چرا برآشفته می شوید؟

اگر قرار باشد اینگونه در موارد مختلف واکنش نشان دهید! در مقابل بحث های آینده که مطرح خواهد شد چه خواهید کرد!؟ مثلا در مورد پروژه #هشت_بهشت که کاربری فضای سبز تبدیل به تجاری و تفریحی و مسکونی و … شد و شما به این پروژه رای دادید علارغم بحث های قبلی که با تغییر کاربری این پروژه موافق نبودید!

آقای بابایی اقدم اگر ما از شما سوال کنیم که آیا پروژه هشت بهشت مطالعات ترافیکی دارد یا خیر ؟ و آیا با افتتاح این پروژه چه اتفاقی در مسیر آبرسان نصف راه خواهد افتاد شما چه پاسخی دارید ؟ یادتان هست در شورای چهارم آقای امامی مدیر وقت منطقه چهار که اتفاقا دوست شما هستند در جلسه عنوان کردند که این پروژه مطالعات ترافیکی دارد و اما بعد معلوم شد نداشته است !

آقای بابایی اقدم پاسخ دهید که در شورای چهارم چه کسانی بودند که از پروژه آیسان و عتیق و میارمیار حمایت می کردند و به افکار عمومی رسانه ها و حتی به اعضای منتقد شورا پاسخگو نبودند ؟

آقای بابایی اقدم پاسخگو باشید تا معلوم شود شما که یکی از افرادی بودید که با تصویب خود به شهرداری تبریز اجازه دادید تا سقف ۲۰۰۰ میلیارد  از بانک شهر وام بگیرند، این وام کجا صرف شد و تا چه مبلغ وام اخذ شده است !؟

آقای بابایی اقدم پاسخ دهید که در موضوع فساد شورا و شهرداری فقط آن چهار عضو شورا متخلف بودند!؟ یا کسان دیگری هم از جمله بقیه اعضای شورا هم نوعی با سکوت و یا با عدم مطالبه گری، عدم شفافیت و عدم پاسخگویی و شاید عدم اطلاع هم مقصر هستند !؟ خوب است بدانیم موضع شما در مورد فساد شورا و شهرداری چیست؟

آقای بابایی اقدم بفرمایید سفر خارجی شما با آقای بهرا مدیر سابق منطقه یک تبریز به کجا بود؟ و هدف سفر چه بود؟ و چه دستاوردی برای شهر داشت؟و هزینه سفر از کجا تامین شد؟

آقای بابایی اقدم بفرمایید که وام پنجاه میلیونی در شورای قبل با بهره بسیار اندک از بانک شهر گرفته اید یا خیر؟

آقای بابایی اقدم شما در شورای چهارم پیشنهاد دادید که خیابانی به نام مربی بیگانه “تونی اولی ویرا” نام گذاری شود! شما که در لیست اصولگرایان شورای پنجم بودید! بفرمایید آیا اولویت اصولگرایان در پیشنهاد نامگذاری معابر خیابانها و محلات و …. با تفکر و منطق و اصول انجام می پذیرد یا بصورت احساسی و غیر منطقی!؟  که هیچ ارزش افزوده ای برای آینده گان ندارد!؟

آقای بابایی اقدم بحث اصولگرایان شد خوب است بفرمایید چطور شد که شما با لیست اصولگرایان وارد شورای پنجم شدید!؟ و بفرمایید سابقه اصولگرایی شما چیست؟ که اصولگرایان مجبور شدند تا شما را درلیست خود اضافه کنند؟

آقای بابایی اقدم بفرمایید که آیا تعهداتی برای برخی افراد اصولگرا داده اید؟ تا در سطح مدیریت در مجموعه شهرداری از آنها استفاده شود یا هیچ تعهدی در انتخابات به کسی و جناحی نداده اید؟

آقای بابایی اقدم با توجه به فعالیت های شما و سخنرانی هایتان بهتر است بفرمایید برنامه ای برای انتخابات مجلس دارید یا خیر!؟

و دهها سوال دیگر که در فرصت های بعدی از شما خواهم پرسید!؟

 

جواد آقاجان نژاد