رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
  • کد خبر : 9959
  • چاپ خبر : مهمترین خواسته مردم اتحاد و همدلی بین اعضای شورا است

بیگی مهمترین و اولین اقدام شورای شهر جدید را تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت عنوان کرد و توضیح داد: شوراها باید برنامه خود را به صورت چندماهه، یک ساله و چهار ساله تنظیم کنند تا بتوانند به صورت مرحله به مرحله آنها را عملیاتی کنند.

به گزارش شورانیوز ، حمدالله بیگی در رابطه با خواسته های مردم از شوراهای دوره پنجم گفت: در این دوره مهمترین خواسته های مردم از منتخبین شورای شهر دلگشا اتحاد و همدلی بین اعضای شورا است.

نماینده استان ایلام در شورای عالی استان ها ادامه داد: از دیگر خواسته های مردم استفاده شورا از افراد متخصص و کاردان در همه امور است تا بتوانند برنامه های را به صورت تخصصی پیگیری کنند.

عضو شورای شهر دلگشا مهمترین و اولین اقدام شورای شهر جدید را تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت عنوان کرد و توضیح داد: شوراها باید برنامه خود را به صورت چندماهه، یک ساله و چهار ساله تنظیم کنند تا بتوانند به صورت مرحله به مرحله آنها را عملیاتی کنند.

 

وی افزود: خوشبختانه شورای دوره چهارم این برنامه ریزی را انجام داد و تا حدود زیادی در اجرای برنامه ها تدوین شده موفق شد. برای مثال در برنامه های کوتاه مدت ما آسفالت معابر و تعمیر آنها را انجام دادیم و در برنامه بلند مدت پیگیر درآمد پایدار شهرداری بودیم که در این دوره به پایان نرسید و باید در شورای آینده پیگیری و به نتیجه برسد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار