رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
  • کد خبر : 9942
  • چاپ خبر : دنبال سهم خواهی و معامله گری بودند/عملکرد موفقی درشورای شهر یاسوج  ندیده ام

یک عضو شورای دور چهارم شهر یاسوج گفت: اعضای این دور از شورای یاسوج دنبال سهم خواهی و معامله گری بودند.

به گزارش شورانیوز از یاسوج ، «سرافراز اردشیری» افزود: اعضای شورای دور چهارم شهر یاسوج با هم هماهنگ نبودند بلکه دنبال سهم خواهی و معامله گری بودند.

وی شورای چهارمین دوره شهر یاسوج را ناکارآمد و ناموفق دانست و بیان کرد: عملکرد موفقی در شورای دوره چهارم شورای شهر یاسوج ندیده ام و ان شاء الله که شورای دوره پنجم اینگونه نباشد و موفق عمل کند.

این عضو شورای دوره چهارم شهر یاسوج با بیان اینکه زمانی که عملکرد ناهماهنگ باشد، کارها به خوبی پیش نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: متاسفانه اکثریت شورای چهارم با شهردار هماهنگ بودند، خود به خود و به گونه ای شورا زیر نظر شهرداری قرار گرفت و به نوعی در دوره چهارم شورای شهر یاسوج، شهردار سالاری بود که این موضوع خلاف قانون است و در حالی که باید شهرداری زیر نظر شورا باشد.

اردشیری تصریح کرد: اعضای شورا باید دنبال معامله گری، سهم خواهی، تغییر کاربری زمین خود و بستگان خود نباشند، دست پاک باشد و منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح دهند.

وی ادامه داد: شوراها باید از ابتدای کار با خودشان، مردم و قانون یک تعهد اخلاقی ببندند که وارد کار معاملاتی و سهم­خواهی نشوند. متاسفانه هم­اکنون برای مردم جا افتاده که وقتی از برخی داوطلبان هدفشان را برای ورود به شورا می­پرسیدند می­گفتند، میخواهیم برای بهتر شدن وضعیت مالیمان وارد شوراشویم ، در حالی که اینگونه هم نیست اما متاسفانه این موضوع در میان مردم جا افتاده است.

این عضو شورای دور چهارم شهر یاسوج تصریح کرد: درست است بعضی از اعضای شوراها وارد معامله و کارهایی می شوند که نفس و قداست شورا را زیر سوال می برند اما عضو شورا هنگام قبول شدن سوگند یاد می کنند که نسبت به کار خود متعهد، مقید به قانون و برای رعایت حال مردم و عمران و آبادانی شهر تلاش کند.

وی تاکید کرد: طبیعی است وقتی چهار سال از عمر یک شهر می گذرد باید یک­سری پیشرفت­هایی داشته باشد اما باید دقت کنیم که آیا این پیشرفتها بیشتر جنبه زیرساختی و تلاش برای آبادانی شهر دارند یا تلاش برای پیشرفت تبلیغی و سیاسی است.

وی بیان کرد: درصورت تحقیق مشخص خواهد شد که چقدر نیرو تحت عنوان شرکتی از بستگان شورا وارد شهرداری شده است، وقتی به مسئولین هم این موضوع را اطلاع می­دهیم، می­گویند نیروها شرکتی هستند. طبیعی است که شرکتی هستند و بعنوان شرکتی به شهرداری ورود پیدا می کنند و سپس استخدام می شوند.

اردشیری اضافه کرد: صلاح ندیدم با توجه به مسائلی که برخی داوطلبان شورا برای جمع­آوری رای مردم را قسم می­دادند دوباره برای شورای شهر داوطلب شوم. طی سه چهار سال شورای چهارم بسیار فریاد زده ام، اما فریادم به جایی نرسید و تصمیم گرفتم دیگر در انتخابات بعنوان داوطلب ثبت نام نکنم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار