رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
  • کد خبر : 9931
  • چاپ خبر : بازشماری به اتمام رسید تغییری در نتیجه انتخابات حاصل نشد

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: بازشماری ۱۰ درصد دیگر از صندوق‌های رای شورای شهر اردبیل به اتمام رسید و تغییری در نتیجه انتخابات حاصل نشد.

به گزارش شورانیوز از اردبیل ، جواد زنجانی  اظهار داشت: به دنبال شائبه‌ها و گلایه‌هایی که از سوی برخی از کاندیداهایی که در انتخابات شورای شهر اردبیل انتخاب نشده بودند، مطرح شد در ابتدا با تصمیم ستاد انتخابات استان بازشماری پنج درصد از صندوق‌های رای شورای شهر اردبیل انجام شد.

وی بیان کرد: با وجود این بازشماری پنج درصدی صندوق‌های رای و نبود تغییر در نتایج انتخابات، این اعتراضات و گلایه‌ها ادامه داشته که برای پاسخگویی به این اعتراضات و نبود شائبه‌ای در صحت و سلامت انتخابات بازشماری ۱۰ درصد دیگر از صندوق‌های رای نیز در دستور ار قرار گرفت.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: بازشماری ۱۰ درصد از صندوق‌های نیز با حضور تمامی عوامل و متولیان امر انجام شد و خوشبختانه تغییری در نتایج انتخابات شورای شهر اردبیل ایجاد نشد و صحت و سلامت انتخابات شورای شهر اردبیل تائید شد.

زنجانی افزود: بعد از بازشماری به قید قرعه پنج درصد بازشماری ۱۰ درصد از صندوق‌ها نیز از صندوق‌هایی انجام شد که مد نظر هیئت نظارت استان بوده به طوری که در این مرحله در مجموع ۲۴ صندوق بازشماری شد.

وی تصریح کرد: با احتساب پنج درصد صندوق های شمارش‌شده قبلی و ۱۰ درصد فعلی در مجموع ۳۶ صندوق مورد بازشماری قرار گرفت و تغییری در نتیجه انتخابات و اعضای اصلی و علی‌البدل این دوره از انتخابات ایجاد نشد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه باید این نتایج به تائید هیئت نظارت استان برسد، گفت: با توجه به بازشماری ۱۵ درصد از صندوق‌های رای شورای شهر اردبیل و نبود تغییراتی در نتایج امیدواریم انتخابات شورای اسلامی شهر با عنایت هیئت نظارت بر انتخابات استان مورد تائید واقع شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار