رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
  • کد خبر : 9804
  • چاپ خبر : بازشماری صندوق‌های رأی انتخابات شورای بندرعباس در هفته جاری

‌رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان از بازشماری صندوق‌های رأی انتخابات شورای بندرعباس در هفته جاری خبر داد.

به گزارش شورانیوز از هرمزگان ، احمد مرادی ،‌ با اعلام این خبر افزود: با اصرار فراوان هیئت عالی  نظارت بر انتخابات شوراهای استان نیز فرمانداری بندرعباس با بازشماری ۲۶ صندوق رأی موافقت کرد.

وی بابیان اینکه ۲۶ صندوق رأی نیز بازشماری می‌شود، تصریح کرد: طبق اعلام فرماندار بندرعباس به دلیل تعطیلات پیشرو، دو تاریخ پیشنهاد شده است که در تاریخ اول در صورت حضور داشتن اعضای هیئت اجرایی سه‌شنبه ۱۶ خرداد و در غیر این صورت پنج‌شنبه ۱۸ خرداد قطعی است و تا این لحظه فرمانداری بندرعباس در خصوص آمادگی‌اش برای بازشماری در روز سه شنبه ۱۶ خرداد اطلاعی نداده است.

مرادی در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر اینکه گفته می‌شود حضور نمایندگان نامزدهای معترض به انتخابات شورای شهر بندرعباس غیرقانونی است، اضافه کرد: طبق وعده اعضای هیئت عالی نظارت حضور سه نماینده از نامزدهای معترض بر انتخابات شورای شهر بندرعباس هیچ ایرادی ندارد و در چند شهر دیگر این عمل اتفاق افتاده است و در بندرعباس هم این اقدام صورت می‌گیرد تا هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند و خود معترضین بر این روند نظارت کنند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان بیان کرد: امیدوارم این روند به‌خوبی برگزار شده تا اگر تخلفی رخ‌ داده، محرز و با متخلفین برخورد شود و در غیر این صورت دیگر حرف‌وحدیثی باقی نماند.

وی در پایان گفت: نتایج بازشماری در پایان فرصت ۱۵ روزه هیئت عالی نظارت بر انتخابات در رسیدگی به شکایات اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار