رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
  • کد خبر : 9803
  • چاپ خبر : هنوزدر زمینه انتخاب شهرداربه جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم

منتخب پنجمین دوره شورای شهر یاسوج گفت: منتخبان پنجمین دوره شورای شهر یاسوج تاکنون در زمینه انتخاب شهردار نه نشستی‌ داشته‌اند و در مجموع به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

به گزارش شورانیوز از یاسوج ، سید هدایت اکبری  اظهار داشت: کمک به توسعه شهری، برطرف کردن مشکلات مردم و تحقق خواسته‌های قانونی و به حق مردم در اولویت برنامه‌های منتخبان شورای شهر یاسوج است.

وی مهمترین شاخص شهردار آینده یاسوج را توانمندی، تعهد و خستگی‌ناپذیری دانست و افزود: امیدواریم با انتخاب شهرداری کاربلد و متعهد بتوانیم به رسیدن به شهری زیبا و در خور شان مردم برسیم.

اکبری با تاکید بر اینکه منتخبان پنجمین دوره شورای شهر یاسوج هنوز در زمینه انتخاب شهردار ورود پیدا نکرده‌اند گفت: تامین منافع مردم و ساختن یاسوج پایتخت طبیعت ایران از مهمترین دغدغه‌های منتخبان شورای شهر است.

رئیس شورای شهر یاسوج  ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دور چهارم شورای شهر یاسوج و تحقق وعده‌های داده شده به مردم را به طور جد در دستور کار قرار می‌دهم که امیدوارم با پیگیری‌های لازم منتج به نتیجه شود.

اکبری تصریح کرد: تکمیل پل دسترسی به بیمارستان امام سجاد(ع)، رفع مشکلات ترافیک، تامین زیرساخت‌های توسعه گردشگری، توجه ویژه به فرهنگ و تامین زیرساخت‌های فرهنگی و تعریف پروژه‌های مختلف با هدف ایجاد درآمد پایدار از جمله مهمترین اولویت‌های کاری‌ام در دور پنجم است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار