رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
  • کد خبر : 9701
  • چاپ خبر : بازشماری صندوقهای مورد شکایت باحضور نمایندگان نامزدهای معترض

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد: صندوقهای رای مورد شکایت شورای شهر کرمانشاه با حضور نمایندگان نامزدهای معترض بازشماری می شوند.

به گزارش شورانیوز از کرمانشاه ، رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه  روز چهارشنبه به نقل از حسن سلیمانی اعلام کرد: در این بازشماری ها سه تا پنج نفر از نمایندگان نامزدهای شاکی حضور خواهند یافت.

وی از هیاتهای اجرایی خواست تا در این خصوص همکاری لازم را بعمل آورند.
همچنین داریوش رستم آبادی دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه از امروز چهارشنبه دهم خرداد ماه پرونده اعتراض داوطلبان حضور در شوراهای اسلامی استان کرمانشاه در این هیات مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: ما با تمام توان از آرای مردم حفاظت می کنیم.
وی گفت: هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه شکایات فراوان نامزدهای معترض را به دقت مورد بررسی قرار می دهد تا حق کسی پایمال نشود.
رستم آبادی یادآور شد: تمام تلاش خود را برای عمل به وظیفه قانونی خود و جلوگیری از خدشه دار شدن اعتماد مردم به کار خواهیم گرفت.
در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، ۴۵۰ شعبه اخذ رای در شهر کرمانشاه برای جمع آوری آراء مردم در ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در نظر گرفته شده بود.
شهر یک میلیون نفری کرمانشاه ۱۱ عضو اصلی و هفت عضو علی البدل در پنجمین دوره شوراهای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار