رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
  • کد خبر : 9620
  • چاپ خبر : آیا انتخابات شورای شهر ساری ابطال میشود؟

هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای مازندران با اعلام اینکه بررسی انتخابات شورای شهر ساری از سوی این هیأت امروز آغاز شد، گفت: وزارت کشور باید ابطال انتخابات شورای شهر ساری را به صورت رسمی اعلام کند.

به گزارش شورانیوز از ساری ، عزت‌الله یوسفیان‌ملا در زمینه ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر ساری اظهار کرد: در زمینه برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر ساری صحبت‌ها بسیار زیاد است.

وی افزود: رسیدگی انتخابات در هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای مازندران از امروز آغاز شده و این هیأت تا قبل از امروز بر اساس قانون به صحت و تأیید انتخابات در مرکز مازندران رسیدگی نداشت هر چند اعلام ابطال انتخابات شورای شهر ساری پس از رسیدگی از سوی مراجع دیگر بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته از قول بنده نیز طی روزهای گذشته مطالبی در مورد انتخابات شورای اسلامی شهر ساری به چاپ رسید در صورتی که در این مدت هیچ مصاحبه‌ای جز روز نخست شروع به کار هیأت عالی نظارت با رسانه ملی، با خبرنگاران خبرگزاری‌ها و نشریات نداشتم و مطالب درج شده را تکذیب می‌کنم.

یوسفیان‌ملا با بیان اینکه مراجعی که امر رسیدگی بر انتخابات را بر عهده دارند قانونی بوده و در خاتمه نظرات خود را بیان می‌کنند، یادآور شد: منتظریم نتیجه بازرسی و بررسی‌ها اعلام شود.

وی در مورد خبرهایی مبنی بر اعلام ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر ساری، گفت: هنوز وزارت کشور به صورت رسمی این مهم را اعلام نکرده و باید ابطال انتخابات در ساری را رسما اعلام کند هر چند یک نسخه از نامه رسمی آن هم باید به رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای مازندران ارسال شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار