رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
  • پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
  • کد خبر : 9520
  • چاپ خبر : طوماری اعتراض آمیز جمعی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بوشهر

جمعی از کاندیداهای شورای شهر بوشهر، طی طوماری اعتراض آمیز خواستار رسیدگی به شکایات و در نهایت ابطال انتخابات شورای شهر بوشهر شدند.

به گزارش شورانیوز از بوشهر ،  جمعی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بوشهربا اذعان به اینکه تخلفات پنهان و آشکاری در انتخابات شورای شهر بوشهر انجام گرفته است، طی طوماری اعتراض آمیز ، خواستار رسیدگی به شکایات و در نهایت ابطال انتخابات شورای شهر بوشهر شدند.

جمعی از این کاندیداها با راه اندازی اتاق فکر و برگزاری جلسات مشورتی شبانه در حال پیگیری این موضوع می باشند که هر روز کاندیداهای دیگر شورای شهر بوشهر نیز به آنها ملحق شده و همراهی خود را اعلام می دارند.

این طومار اعتراض که به امضای بیش از ۷۰ نفر از این کاندیداها رسیده است، بهمراه  لوح فشرده مستندات امروز به  دفتر مقام معظم رهبری، رئیس ستاد مرکزی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا وزارت کشور، وزارت کشور، دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر، هیات نظارت و بازرسی بر انتخابات (شورای نگهبان)، استانداری بوشهر، دادستان بوشهر، اداره کل اطلاعات استان بوشهر، اطلاعات سپاه استان، اطلاعات نیروی انتظامی استان بوشهر و اداره بازرسی استان بوشهر ارسال شده است.

گفته می شود؛ جمعی از کاندیداها بصورت حضوری جلسه ای را با فرماندار بوشهر داشته و اعتراض شدید خود را بیان داشته اند و امروز نیز جلسه ای را با حجت الاسلام خدری رئیس هیات نظارت بر انتخابات خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار