رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
  • کد خبر : 9344
  • چاپ خبر : منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان هرمزگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان هرمزگان برگزار و اعضای جدید شورا معرفی شدند.

به گزارش شورانیوز از بندرعباس، بهروز اکرمی امروز در نشست خبری در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان اظهارداشت: جمع کل آرای ماخوذه در استان هرمزگان ۸۸۷ هزار و ۹۶۹ رای بوده که ۸۶۴ هزار و ۱۳۰ ارای صحیح است.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت بیش از ۷۶ درصد هرمزگانی ها در انتخابات ریاست جمهوری افزود: آرای حسن روحانی ۴۸۴ هزار و ۴۰۴ رای، آرای سید ابراهیم رییس السادات ۳۶۶ هزار و ۹۰۶ رای، سید مصطفی آقا میر سلیم ۸هزار و ۴۹ رای و هاشمی طبا ۴هزار و ۴۴۵ رای بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان بیان داشت: جمع کل آرای ماخوذه شهرستان بندرعباس ۳۱۳ هزار و ۳ رای که از این تعداد ۱۸۲ هزار رای به رییس جمهور منتخب بوده است، در بستک ۳۶ هزار و ۵۶۴ رای که  حسن روحانی ۳۴ هزار و ۱۲۷ رای را کسب کرده است.

اکرمی عنوان کرد: در شهرستان جاسک ۳۰ هزار و ۱۸۸ رای ماخوذه بود که ۲۲ هزار و ۴۶۹ رای به نام حسن روحانی بود، همچنین در شهرستان حاجی آباد از ۴۲ هزار و ۷۵۹ رای، حسن روحانی ۲۱ هزار و ۲۸۵ رای کسب کرد.

وی ادامه داد: در شهرستان رودان ۶۸ هزار و ۷۷۸ رای ماخوذه بود که حسن روحانی ۱۴هزار و ۶۱۴رای کسب کرده است. در شهرستان سیریک ۲۱ هزار و ۳۴۵ رای ماخوذه بود که ۱۵هزار و ۳۲۸ رای به حسن روحانی داده شده است، در شهرستان قشم از تعداد ۷۱ هزار و ۹۶۲ رای حسن روحانی ۵۶ هزار و ۹۶ رای کسب کرد. در شهرستان میناب از تعداد ۱۲۶ هزار و ۹۶۹ رای‌، ۳۰ هزار و ۹۲ رای به حسن روحانی داده شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در ادماه افزود: در شهرستان بشاگرد نیز از تعداد ۱۷ هزار و ۶۸رای ماخوذه، ۶ هزار و ۵۱۵رای به حسن روحانی بوده است، در شهرستان بندرخمیر از تعداد ۲۷هزار و ۹۴۸رای ماخوذه، ۲۳ هزار و ۸۵۰ رای مربوط به حسن روحانی بود، همچنین در بندرلنگه ۷۹ هزار و ۵۷۶ رای ماخوذه بود که ۵۷ هزار و ۴۹۵ رای به حسن روحانی داده شده بود، در شهرستان پارسیان از تعداد ۲۳ هزار و ۶۵۳ رای، ۱۸ هزار و ۶۵۳ رای مربوط به رئیس جمهور منتخب بود.

اکرمی بیان کرد: در انتخابات مجلس در غرب استان هرمزگان تعداد آرای ماخوذه در سه شهرستان بندرلنگه، بستک و پارسیان ۱۴۵ هزار و ۹۲۵ رای بوده است که ناصر شریفی با کسب ۳۸ هزار و ۵۱۶ رای راهی مجلس شد و سید محمد نور موسوی نیز ۳۳ هزار و ۴۵۶ رای کسب کرده بود.

وی ابراز داشت: فاطمه جراره، اسلام باوقار، فیصل دانش، کیانوش جهانبخش، مجید عسکری زاده، آبتین امیری، پرویز سالاری، احمد عامری سیاهویی، فرزانه آرامش، جواد بلارک، هومن رفیعی بندری با کسب آرای بالا به عنوان اعضای جدید شورای شهر بندرعباس معرفی شده اند همچنین آقایان اسماعیل بواشه، رضا حیدری زاده، مهران نجاتی، عبدالمجید جلالی، جمشید رییسی تختی، محمد راستی و  محمود عامری سیاهویی به عنوان علی البدل انتخاب شده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در پایان گفت: محسن درستکار، سید فخر الدین هاشمی، حسن احترامی، عباس پوریان، محمدرضا بی نیاز، علیرضا حیدری پوری، مجبتی عابدینی، زهرا حاجبی، نظام الدینی جلالی، فهیمه خرمی، عبدالله فرشیدی، اسماعیل نمردی زاده در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار