رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
  • کد خبر : 9052
  • چاپ خبر : ابتکار عمل شهرداری ایلام برای تبلیغات جمعی/اختصاص ۱۵۰ نقطه از شهر ایلام برای تبلیغات

مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام از اختصاص ۱۵۰ نقطه از شهر ایلام برای تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شورای شهر ایلام خبر داد.

به گزارش شورانیوز از ایلام ، محمد سلطانی بیان کرد: با ابتکار عمل شهرداری ایلام طرحی به نام تبلیغات پاکیزه در شهر ایلام در دوره قبل به اجراء گذاشته شده است که چنین طرحی برای نخستین بار در کشور برای تبلیغات انتخاباتی به کار گرفته شده بود.
وی افزود: شهرداری ایلام در این طرح ابتکاری توانست تصاویر نامزدها را در سطح شهر جمع آوری و با انعقاد یک تفاهم نامه با کلیه نامزدها تصاویر آنها را در قالب بنرهای جمعی به نمایش بگذارد.
مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام تصریح کرد: اجرای چنین طرحی توانسته است هم از لحاظ زیبایی شهری به شهروندان کمک کند و هم اینکه به نامزدها کمک کند تا با کمترین هزینه در تمامی نقاط شهر تصاویرشان برای عموم مردم نمایش داده شود.
تصویب طرح تبلیغاتی شهرداری ایلام در مجلس
سلطانی افزود: بعد از اجرای چنین طرحی در دوره قبل، و موفقیت آمیز بودن آن، مصوبه ای به مجلس داده شد که این طرح ابتکاری شهرداری ایلام در سراسر کشور به عنوان یک قانون و ابتکار معرفی و اجرایی شود.
وی همچنین گفت: در این دوره یعنی پنجمین دوره انتخابات شوراها، اینبار نیز شهرداری ایلام از کلیه نامزدهای شورای شهر ایلام که ۱۶۱ نفر هستند دعوت به همکاری نموده که از این تعداد ۱۱۰ نفر آنان برای تبلیغات جمعی اعلام آمادگی کرده اند و شهرداری ایلام نیز با در اختیار گرفتن تعدادی طراح شروع به طراحی تصاویر نامزدها کرده است.
مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام در ادامه افزود: در چنین طرحی تصاویر نامزدها بصورت چرخشی و جابجایی ردیف این تصاویر در بنرهای مختلف نمایش داده می شوند تا تنوع تصاویر حفظ شود.
سلطانی تصریح کرد: در اجرای این طرح و برای چاپ این بنرهای تبلیغاتی از تعداد ۱۶ کانون تبلیغاتی
دعوت شده تا اینکار بین آنها تقسیم شود.
چاپ ۶ هزار متر بنر تبلیغاتی کاندیداهای ایلامی توسط ۱۶ کانون تبلیغاتی
وی ادامه داد: به همین خاطر و تا چند روز آینده همزمان با شروع فعالیت تبلیغاتی کاندیداها ۶ هزار متر بنر تبلیغاتی همگون در ۱۵۰ نقطه شهر ایلام نصب می شود.
این مسئول شهری ایلام توجه به پاکیزگی فضای شهری ایلام را از اهداف اصلی چنین طرحی عنوان کرد و گفت: پس از اتمام زمان قانونی تبلیغاتی این بنرها سریعا از سطح شهر جمع آوری می شود.
سلطانی ادامه داد: در دوره های گذشته و در زمان تبلیغات انتخاباتی برای جمع آوری پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها از روی دیوارها و معابر شهری، تابلوها و مکانهای مختلف تبلیغات باید بیش از ۴۰۰ نفر کارگر توسط شهرداری ایلام به کار گرفته می شد و انجام اینکار نیز حداقل ۲۰ روز زمان نیاز داشت ولی اکنون جمع آوری این بنرها در حداکثر ۲ روز انجام می گیرد.
مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام در پایان از همکاری کاندیداهای انتخابات شورای شهر ایلام بخاطر همکاری در اجرای چنین طرحی و توجه به زیباسازی شهری تشکر و تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار