رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
  • کد خبر : 9041
  • چاپ خبر : افتتاح پروژه های خیرساز و یا متعلق به بخش خصوصی، به نام دولت یازدهم

رئیس جمهور در سفر به ۲ استان فارس و کردستان، دست به افتتاح پروژه هایی زد که یا خیرساز بودند و یا متعلق به بخش خصوصی بودند. او این پروژه ها را به نام دولت یازدهم افتتاح کرد.

به گزارش شورانیوز ، حسن فریدونی، نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها در خصوص افتتاح پروژه های این استان در سفر اخیر رئیس جمهور گفت: روحانی در سفر اخیر خود به استان فارس ، بیمارستان پیوند اعضایی را افتتاح کرد که توسط پزشکان خیر در شهرستان صدرا ساخته شده است.

وی در خصوص شکل گیری این بیمارستان گفت: زمین این بیمارستان از برکات سفر مقام معظم رهبری در اختیار خیرین برای ساخت  قرار گرفت و از طرف دولت هیچ گونه کمکیی برای ساخت این بیمارستان نشد.

فریدونی تاکید کرد:  آن وقت افتتاح این پروژه به دست رئیس جمهور صورت می گیرد و به نام دولت یازدهم تمام می شود.

افتتاح پروژه های بخش خصوصی به دست رئیس جمهور

احمدچوپانی، نماینده استان کردستان در شورای عالی استان ها نیز در گفت و گو با شهرایران در خصوص افتتاح پروژه های این استان در سفر استانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور در سفر اخیر خود به استان کردستان پروژه هایی را که توسط بخش خصوصی ساخته شده اند و دولت در آن ها هیچ گونه دخالتی نداشته است افتتاح کرد.

وی افزود: دولت هیچ گونه طرح اقتصادی کلانی را که در استان کردستان باعث اشتغال زایی و درآمد شود، نداشته است و فقط چند مورد طرح های زود بازده مانند کارخانه لاستیک بارز است که توسط دولت افتتاح شده اند.

چوپانی ادامه داد: طرح هایی هم که دولت در سطح روستا های استان ارائه داده است بزرگ نبوده اند و چیزی جز گاز رسانی، فاضلاب و آب رسانی نبوده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار