رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
  • کد خبر : 8894
  • چاپ خبر : گم شدن پول ها و بودجه تخصیص یافته علت نیمه تمام رها شدن تمام پروژه های عمرانی استان

نماینده استان کردستان در شورای عالی استان ها علت نیمه تمام رها شدن تمام پروژه های عمرانی این استان را گم شدن پول ها و بودجه تخصیص یافته به پروژه ها عنوان کرد.

به گزارش شورانیوز ، احمد چوپانی نماینده استان کردستان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با شهرایران درباره مشکلات استان خود که سال ها است حل نشده گفت: احداث سد سیاه زاخ مربوط به دولت های قبلی است اما متاسفانه هنوز به بهره برداری نرسیده و یک علامت سوال بزرگی را برای همه بوجود آورده است.

وی ادامه داد: مشکل دیگر اتمام پروژه استخر شنای شهر دیوان دره است که تقریبا در چهار دولت قبل کلنگ آن زده شده اما هنوز به مرحله افتتحاح و استفاده نرسیده است.

نماینده استان کردستان افز.ود: هنوز مشخص نیست پول این پروژه کجا رفته است و در دیوان دره جوانان برای بهره‌مندی از یک تفریح ساده مجبور هستند راهی جاده‌ها شده و به دیگر شهرستان‌ها سفر کنند و در این جاده‌ها با مرگ و تصادف سر و کار دارند.

وی اظهار کرد: مسئولان نداشتن پول و بودجه را بهانه می‌کنند و معلوم پول های مربوط به این پروژه ها کجا رفته است .

احمد چوپانی با انتقاد از به اتمام نرسیدن پروژه بزرگراه کرمانشاه – میاندوآب گفت: چندین دولت روی این جاده کار کرده است اما هنوز به اتمام نرسیده  و مردم مجبور هستن از جاده های قدیمی غیر استانداردی استفاده کنند که باید این مسیرها را جاده های مرگ نامید.

نماینده مردم کردستان در شورای عالی استان ها ادامه داد: دیگر پروژه ناتمام در استان من احداث فرودگاه سقز است که در چهار دولت قبل کلنگ آن به زمین زده شد اما هنوز معلوم نیست چه سرنوشتی خواهد داشت؟

وی ادامه داد: کسی نمی داند کاندیداها می خواهند با این پروژه ها چه کار کنند و این روزها هم که به استان ما سفر می کنند تنها شعار می دهند و استان ما محروم باقی مانده است.

چوپانی درباره معادن استان کردستان نیز گفت: این معادن برای مردم استان من هیچ ثمره ای ندارد زیرا معادن به دست اشخاص غیر بومی سپرده می شود که کارگرانی غیر از ساکنان را استخدام می کنند و در نهایت هیچ سودی از فعالیت این معادن به  مردم کردستان نمی‌رسد . محصولات همین معدن هم به صورت خام فروخته می شود و می توانم بگویم خام فروشی در منطقه ما بی داد می کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار