رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
  • کد خبر : 8743
  • چاپ خبر : اختصاص سه میلیارد تومان به ورزش در محلات یزد

شهردار یزد از اختصاص سه میلیارد تومان به ورزش در محلات خبر داد.

به گزارش شورانیوز از یزد، «محمدرضا عظیمی‌زاده» در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: مهمترین  اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری در رابطه با ورزش در محلات شهر یزد کمک ۴۰۰ میلیونی به ساخت و تجهیز ورزشگاه محمود آباد و کمک به ساخت سالن ورزشی چمن مصنوعی در مریم‌آباد بوده است.

حجت الاسلام «عباس زارع» رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست که با حضور دست اندرکاران و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد برگزار شد، با اشاره به کسب مقام قهرمانی مسابقات بین‌المللی توسط این تیم، ۴۵ درصد وظایف شورای اسلامی  شهر را توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی و ورزشی دانست.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که شورای دوره چهارم برای ورزش یزد سنگ تمام گذاشت و خوشبختانه در راستای توجه به ورزش جوانان، سال گذشته هم با پیشنهاد شهردار مصوب شد که  ۲۰ ورزشگاه روباز در محلات ساخته شود که بیش از ۱۰ ورزشگاه تاکنون ساخته و درحال ساخت است.

زارع ادامه داد:  برای تکمیل و تجهیز ورزشگاه سلمان محمود آباد هم پیشنهاد شد که ۴۰۰ میلیون تومان مساعدت شود که بلافاصله مورد تصویب شورای اسلامی شهر یزد هم قرار گرفت و بنده از همکارانم در شورای شهر تشکر می کنم که در بحث مسائل فرهنگی و ورزشی سنگ تمام گذاشتند و همراهی کردند و امیدواریم این روش همچنان ادامه داشته باشد.

«احمد عشقان ملک» مدیر عامل تیم فوتبال ساحلی گلساپوس یزد در این جلسه با تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر یزد و شهردار به جهت نگاه ویژه به ورزش، گفت: شورای چهارم در زمینه ورزش انصافاً مصوبات خوبی را داشته است  به خصوص در بحث فوتبال ساحلی که این همراهی و همدلی شورای اسلامی شهر و شهرداری نتیجه داد و باعث شد یک تیم کاملاً یزدی، قهرمان جهان شود .

وی افزود: انتظار داشتیم که دیگر ارگان‌ها همانند استانداری و اداره ورزش و جوانان هم حمایت خود را از ورزش نشان می‌دادند که متاسفانه این کار انجام نشد ولی علی‌رغم نبود همکاری مناسب توانستیم در یک تورنمنت بین‌المللی خوش بدرخشیم .

در ادامه دیگر اعضای شورای اسلامی شهر یزد ضمن تشکر از دست اندرکاران و بازیکنان این تیم ، نکته نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را عنوان کردند و در پایان از اعضای تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار