رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
  • کد خبر : 8366
  • چاپ خبر : افتتاح ۱۶ پروژه بسیار مهم و شاخص در ساری

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری گفت : ۲۳ پروژه مراحل پایانی خود را برای افتتاح شدن طی کرده اند که از این تعداد ۱۶ پروژه بسیار مهم و شاخص هستند.

به گزارش شورانیوز از ساری ، عباس رشیدی معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری با بیان این مطلب که پروژه های مورد نظر در حوزه های مختلف و بخصوص مهار آبهای سطحی –افزایش سرانه فضای سبز و روان سازی ترافیک هستند گفت : در موضوع مهار آبهای سطحی کانال خیابان شهید نوذری و اتصال آن به کانال باکسی حاشیه ریل و رودخانه اسپیورد و نیز کانال خیابان فارابی پشت ساختمان دادگستری بهره برداری از آنها در دستور کار است . ضمن اینکه در حوزه روانسازی ترافیک هم چند پروژه شاخص مانند احداث زیرگذرهای ذغالچال -شرکت نفت که به نام شهید مدافع حرم کمالی نامگذاری گردیده و بلوار داراب به پل گردن –احداث دوربرگردانهای بلوار پاسداران ، سه راهی جویبارو بلوار داراب احداث میدان کارگر و دو مرکز بسیار مهم و اثرگذار معاینه فنی و کنترل ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری نیز آماده بهره برداری است.

 

وی سپس در پاسخ به پرسشی در پیوند با بوستان ویژه بانوان مازندران خاطرنشان کرد : تیم مدیریت شهری امکانات بسیار گسترده و متنوعی هم برای این بوستان در نظر گرفته است. نیازمندیهای مختص بانوان در این بوستان پیش بینی شده و در مرحله اجرا است بنابراین بوستان بانوان مرحله به مرحله آماده بهره برداری می شود بوستان ولایت هم با امکاناتی مانند سالن آمفی تئاتر، موزه، زمین بازی کودکان، سراهای فرهنگی ، ساختمان شورای اسلامی شهر، مسجد ، سینمای کوچک و پارکینگ وسیع  در زمانبندی تعیین شده به بهره برداری خواهد رسید.

عباس رشیدی در ادامه این گفتگو  به افتتاح آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و نیز پروژه امام زاده عباس اشاره و گفت : این دو پروژه هم بسیار مهم و اساسی هستند زیرا آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مانند مرکزی  است که برای شهرداری درآمد پایدار ایجاد می کند و پروژه امامزاده عباس هم که آرزوی دیرینه مردم بود و می تواند در رونق افزایی به گردشگری زیارتی نقش بسیار اثرگذاری داشته باشد . بنابراین با افتتاح این پروژه ها شاهد افتتاح شانزده پروژه شاخص و مهم را در آینده نزیک خواهیم بود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم مدیریت شهری در جهت ایجاد امنیت، آرامش و نشاط شهروندی اقدامات جهادی خود را برای توسعه ، تولید و اشتغال تداوم خواهد داد و این یعنی عمل نمودن به منویات مقام معظم رهبری در سه موضوع مدیریت جهادی، امیدآفرینی و حماسه اقتصادی.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار