رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
  • کد خبر : 8263
  • چاپ خبر : دغدغه شورای چهارم خواسته های مردم بوده

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: بیشتر دغدغه شورای چهارم خواسته های مردم بوده و با تلاش و همدلی اعضای شورا و شهرداری توانستیم در خیلی از حوزه ها موفق عمل نموده و رضایت شهروندان را بدست آوریم .

به گزارش شورانیوز از ساری ، پرویز شعبانی عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: از ابتدای کار شورای چهارم خواسته های مردم مورد توجه بوده و با تلاش و همدلی اعضای شورا و شهرداری توانستیم در خیلی از حوزه ها موفق عمل نموده و رضایت شهروندان را بدست آوریم .

وی در خصوص همکاری شورا با شهرداری اظهارداشت: بین این شورا و شهرداری اتحاد و همبستگی ایجاد شده و تمام پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهرداری با خرد جمعی و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری انجام شده است.

شعبانی تاکید کرد:همیشه دغدغه اصلی اعضاء شورای اسلامی شهرساری  دفاع از حقوق و منافع مردم بوده است .

وی افزود: اجرایی کردن تمهیدات موثر برای فرهنگسازی هر چه بیشتر، ارتقاء شاخص های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، مدیریتی با هدف افزایش میزان اثربخشی عملکرد شهرداری و جلب رضایتمندی مردم نیز از دیگر اقدامات این مجموعه مدیریتی می باشد که نقش موثری را در عرضه خدمات خرد و کلان به شهر و شهروندان داشته است .

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: بهره گیری از اعتبار و منابع تخصصی و همچنین همکاری متقابل با ارگان ها از دیگر تدابیر مدیریتی شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری است که این تدبیر، امور شهر را به سمتی مطلوب و منطقی هدایت کرده است.

وی استفاده بهینه از توانمندی ها و قابلیت های موجود در سیستم شهرداری ها اعم از منابع انسانی و مالی را از راهکارهای موثر در مدیریت هزینه ها دانست و با تاکید بر نظارت دقیق و صحیح هزینه ها و اعتبارات مصرف شده حوزه های مختلف شهرداری اظهارداشت: تغییر در نگرش مدیریت، شناخت دارایی های قابلیت ساز، بررسی و شناخت ارتباط هزینه با نیازهای اجرایی یکی از راهکارهای مدیریت هزینه در شهرداری است که باید در دستور کار مسئولان خدمت رسان این دستگاه قرار گیرد .

شعبانی با بیان اینکه تقویت زیرساخت های شهری زمینه را برای پویایی شهر در همه زمان ها فراهم می کند،افزود: : اینکه برخی تصور می کنند مشکلات مثل ترافیک ، زباله ، بیکاریو…متوجه شهرداری است، قضاوت صحیحی نیست؛ چرا که بسیاری از معضلات کنونی ریشه در روند غلط شهرسازی از گذشته، رشد بی رویه ساخت و سازها، افزایش سرانه جمعیت همچنین عدم تناسب زیرساخت ها نسبت به میزان جمعیت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری در پایان  اظهار داشت: اصحاب رسانه در طی این چهارسال کمک شایانی به شهر کرده اند. کثرت سایت های مجازی و نشریات در شهر باعث می شود مردم توسعه اطلاعاتی و خبری پیدا کنند. خبر صحیح می تواند شهر و مردم را به اهداف خود برساند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار