رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
  • کد خبر : 8213
  • چاپ خبر : انتقاد سازنده و غیرمغرضانه را با آغوش باز می پذیرم

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در واکنش به انتقاد برخی از اعضای شورای اسلامی شهر از وی به خاطر سقوط تیم فوتبال ماشین سازی، گفت: انتقاد سازنده و غیرمغرضانه را نه تنها با آغوش باز می پذیرم بلکه به استقبال آن می روم .

به گزارش شورانیوز از تبریز، روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تبریز، میرمعصوم سهرابی با بیان اینکه انتقاد حاصل دید و نگاه از زاویه دیگری است، در عین حال گفت: اگر انتقاد تخریبی و مغرضانه و به خصوص رنگ و بوی انتخاباتی در برهه انتخابات داشته باشد، بی توجه به محتوای آن به مقابله با آن می پردازم.
وی با تاکید بر اینکه منتقدان حق اظهارنظر بی پایه و اساس و بدون اطلاعات و آگاهی آن هم در برهه انتخابات و با تاکتیک تبلیغاتی را ندارند، گفت: با این حال تابع دستور شهردار محترم هستم و بدون وابستگی به سازمان ورزش، در هر پست و سمتی به خدمتگزاری ادامه خواهم داد ولی آیا نفرات منتقد مجددا خواهند توانست تایید مقام های مسئول و مقبولیت مردمی در انتخابات را بدست آورده و خدمتگزار بمانند؟!
سهرای با بیان اینکه متاسفانه با سقوط ماشین سازی به لیگ دسته یک شرمنده هواداران و ورزش دوستان شدیم، گفت: با آنالیز و بررسی تمام امور و عوامل دخیل در این شکست، در حال تدوین اهداف و سیاست گذاری بهتر و موثر برای بازگشت مقتدرانه به لیگ برتر هستیم.
وی افزود: برد و باخت طبیعت ورزش به خصوص فوتبال است و روزی با پیروزی و صعود ماشین سازی به سطح اول فوتبال کشور پس از ۲۰ سال، موفقیت و روزی با شکست و سقوط این تیم به یک دسته پایین تر، ناکامی رقم می خورد.
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی شهرداری تبریز در مورد عملکرد تیم مدیریتی این باشگاه در فصل جاری لیگ برتر و میزان تقصیر مدیریت در سقوط ماشین سازی به لیگ دسته یک، اظهارکرد: دنبال مقصر گشتن به جای تحلیل و آسیب شناسی و همچنین نگاه به پشت سر به جای نگاه به پیش رو، نه تنها باعث پس رفت می شود بلکه مانع پیشرفت نیز می شود.
وی ادامه داد: به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی، همانطور که در صعود و پیروزی این تیم نقش داشتم، در سقوط و شکست ماشین سازی هم مقصر هستم ولی به لطف حمایت و پرداخت مالی، تامین نیاز و پشتیبانی و همچنین همراهی و همدلی یکی از بهترین باشگاه های کشور هستیم و اظهارات هواداران، مربیان و بازیکنان در این خصوص می تواند گواه و مصداق این امر باشد.
وی با اشاره به اینکه سر الکس فرگوسن جمله معروف و فوق العاده ای دارد که می گوید: «کسانی که در شکست کنار ما نبودند، حق ندارند در پیروزی کنار ما باشند»؛ گفت: متاسفانه فردی که انتقاد می کند نه تنها در شکست و پیروزی در کنار ما نبود، بلکه کلا نبود! و در نتیجه حق اظهار نظر و انتقاد بی پایه و اساس و بدون اطلاعات و آگاهی آن هم در برهه انتخابات و با تاکتیک تبلیغاتی را ندارد.
وی ادامه داد: خوشبختانه در شورای اسلامی شهر تبریز از متخصصان ورزشی بزرگی همچون دکتر دبیری و حاج جواد ششگلانی و سایر کارشناسان حضور دارند و جای سوال دارد که چرا این عزیزان محق، انتقادی نمی کنند و نفرات دیگر جولان می دهند؟!
وی گفت: نفرات منتقد نمی توانند مخاطب بنده باشند ولی توصیه می کنم از طریق شوی تبلیغاتی، به شعور مردم توهین نکنند و مطمئن باشند مردم خوب و بد را از هم تشخیص می دهند.
سهرابی با اشاره به عملکرد و شیطنت برخی از رسانه های سراسری و استانی گفت: متاسفانه نفرات و رسانه هایی که در سال های گذشته ذینفع باشگاه ماشین سازی بودند و بنا به تخلفاتی که فعلا لزوم بر شفاف سازی آنها نیست، از سازمان و باشگاه کنار گذاشته شده اند هم ابزار دست شده اند و نقش آتش بیار معرکه را ایفا می کنند که رو به این نفرات اعلام می کنم نه تنها کوچکترین توجهی به مطالب اینان نمی کنیم و اقدام قضایی لازم را انجام می دهیم، بلکه توصیه می کنیم فضای پاک و مقدس رسانه را آلوده و ناپاک نکنند.
بر اساس این گزارش، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در نشست روز گذشته این شورا از سقوط تیم فوتبال ماشین سازی تبریز انتقاد کرده بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار