رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
  • کد خبر : 7989
  • چاپ خبر : مجلسی ها نتوانسته اند در رابطه بودجه و قوانین مربوط به شوراها اقدامات مناسبی را انجام دهند

نماینده استان خراسان شمالی در شورای عالی استان ها گفت: گلایه من بیشتر از مجلسی ها است که تا امروز نتوانسته اند در رابطه بودجه و قوانین مربوط به شوراها اقدامات مناسبی را انجام دهند.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، علی توافقی، نماینده استان خراسان شمالی در شورای عالی استان ها در گفت و گو با شهرایران، در ارزیابی عملکرد مدیریت شهری در دوره چهارم اظهار کرد: بحث مدیریت واحد شهری که تا امروز اجرایی نشده است بزرگترین مشکل مدیریت  در دوره چهارم شورها بود.

وی افزود: اگر این قانون تصویب می‌شد بسیاری از مشکلات در خصوص موازی کاری با شهرداری حل می‌شد و حتی در مواردی در استفاده از منابع مالی نیز صرفه جویی می‌شد.

نماینده استان خراسان شمالی در شورای عالی استان ها درباره عملکرد دولت یازدهم در رابطه شوراها گفت: دولت ها با توجه به شرایطشان با شوراها همراه هستند اما گاهی شرایط موجود موجب می‌شود همراهی آن ها کم شود. به نظر بنده دولت تدبیر و امید به اندازه  توانش با شوراها همراهی کرده است اما گلایه من بیشتر از مجلسی ها است که تا امروز نتوانسته اند در رابطه بودجه و قوانین مربوط به شوراها اقدامات مناسبی را انجام دهند.

توافقی درباره ارتباط مردم به شوراها گفت: اعتماد مردم نسبت به شوراها بسیار بیشتر از اعتماد ان ها نسبت  به ارگان ها دولتی است زیرا شوراها نهادی است که از دل مردم بیرون آمده است مشکلات مردم را درک می‌کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار