رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
  • کد خبر : 7251
  • چاپ خبر : صنایع بزرگ به دلیل نبود گاز در سیستان و بلوچستان فعالیت و تولیدنمی‌کردند

عضو شورای شهر زاهدان گفت: صنایع بزرگ تا کنون در سیستان و بلوچستان نمی‌توانستند فعالیت و تولید کنند زیرا تولید با سایر سوخت‌ها امکان رقابت در بازار را می‌گرفت.

به گزارش شورانیوز از زاهدان ، محمدامیر براهویی گفت: گاز سوخت تقریبا ارزان قیمتی است که می‌تواند تاثیر بسیاری در تولید داشته باشد و همین موجب رشد صنایع در استان می‌شود. رشد صنایع رشد اقتصاد و رشد پایدار موجب ثبات و آرامش مردم می‌شود.

براهویی همچنین با اشاره به عملیات لوله‌گذاری و لوله‌کشی‌های شهری افزود: عملیات گازرسانی جزو عملیات‌های زمانبر است اما همینکه دولت به این وعده‌ها عمل کرد جای قدردانی دارد.

او تأکید کرد: در بحث گازرسانی اولویت اول، صنایع،کارگاه‌ها و کارخانه ها هستند که زودتر می‌توانند از گاز بهره‌مند شوند. این کار در بحث هزینه‌ به کارگاه‌ها و صنایع خیلی کمک می‌کند زیرا مصرف گاز نسبت به مصرف سوخت گازوییل هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

عضو شورای شهر زاهدان ضمن ابراز خرسندی از انجام بررسی گازرسانی به شهر سراوان افزود: مطالعات گازرسانی به این منطقه هم انجام شده‌است که می‌تواند به توسعه منطقه ما کمک کند.

محمدامیر براهویی، گفت: بالاخره سیستان و بلوچستانی‌ها هم به جمع مردم ایران در بهره‌مندی از گاز پیوستند. قطعا اقتصاد استان و شهر زاهدان نیازمند فعالیت صنایع بزرگ در سطح استان است. تاکنون یکی از دلایلی که همواره درباره عدم توسعه مطرح می‌شد و صنایع بزرگ کمتر در استان حضور پیدا می‌کردند، همین نبود گاز بود زیرا هزینه راه‌اندازی تاسیسات با سایر سوخت ها به صرفه نبود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار