رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۱
  • کد خبر : 7141
  • چاپ خبر : تصویب بودجه ۷۷۹ میلیارد و ۴۹۰میلیون تومانی سال ۹۶ شهرداری اراک

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری اراک و سازمان های تابعه به مبلغ ۷۷۹ میلیارد و ۴۹۰میلیون تومان به تصویب شورای اسلامی این شهر رسید.

به گزارش شورانیوز از اراک ، جلسه علنی شورای اسلامی شهر اراک با حضور اعضا برگزار شد و اولین مصوبه شورا، تصویب بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری اراک و سازمان های تابعه به مبلغ ۷۷۹ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان با اکثریت آرا بود.

اسماعیل تاج آباد در این جلسه اظهار داشت: از این بودجه بیش از ۱۹۵ میلیارد تومان به ۱۴ سازمان تابعه شهرداری اختصاص یافت و ۵۸۴ میلیارد تومان هم به شهرداری اختصاص یافت که این مبلغ نسبت به بودجه سال ۹۵ حدود ۱۶ درصد افزایش یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه در صحن علنی شورای اسلامی کلیات بودجه سال ۹۶ شهرداری اراک در ۱۹ مورد به تصویب رسید، افزود: همچنین با پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به سپاه ناحیه اراک برای کمک هزینه به منظور برگزاری رزمایش از محل اعتبارات ماده ۱۶، موافقت شد.

تاج آباد ادامه داد: همچنین در مورد تخلیه ساختمان بهزیستی جنب پارک شهر اراک که در مالکیت شهرداری است و جابجایی ساختمان مربوط به سازمان زیباسازی شهرداری اراک تصمیم گیری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان ساخت: مصوبات دیگر جلسه امروز شورا شامل تصویب در اختیار گذاشتن اتوبوس ویژه معلولین برای انتقال آنان به منطقه چقای اراک و مشارکت اتحادیه صنف مواد پروتئینی اراک با شهرداری در مورد تجهیز و احداث کارگاه های بسته بندی بهداشتی در کشتارگاه دام اراک بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار