رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
  • کد خبر : 6855
  • چاپ خبر : معابر اصلی سطح شهر خرم‌آباد آسفالت شود

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت:معابر اصلی سطح شهر با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و حضور مسافران نوروزی در شهر خرم‌آباد باید آسفالت شود.

به گزارش شورانیوز ازخرم‌آباد، رستم کوشکی شامگاه سه شنبه در دویست و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های خدماتی قبل از اقدام جهت حفاری‌های سطح شهر باید با شهرداری توافق کنند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و حضور مسافران نوروزی در شهر خرم‌آباد، معابر اصلی سطح شهر باید آسفالت شوند.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بابیان اینکه شهر خرم‌آباد سال گذشته به‌عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری کشور انتخاب‌شده است، عنوان کرد: برای حفظ و ارتقا این موقعیت باید در ایام نوروز ۹۶ برنامه‌ریزی بهتری صورت گیرد.

وی بیان کرد: کوچه‌ها و معابر شهر خرم‌آباد که تردد در آن‌ها بیشتر است باید دارای روکش آسفالت مناسب باشند.

کوشکی با تأکید بر اینکه یکی از عوامل انتخاب خرم‌آباد به‌عنوان ۷ شهر برتر گردشگری اخلاق مناسب با مهمانان نوروزی است، گفت: در جلسه‌ای که با دستگاه‌هایی مانند اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی، آرامستان، میادین و دیگر سازمان‌ها برگزار شد، مقرر شد در برخورد با مهمانان نوروزی اخلاق و رفتار مناسب داشته باشند.

وی تصریح کرد: انبوه‌سازان برای شهرداری شهر خرم‌آباد ظرفیت مناسبی است زیرا اگر این افراد نباشند درصد زیادی از درآمد شهرداری از بین می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه باید به انبوه‌سازان توجه خاصی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: با این کار برای ادامه فعالیت خود تشویق می‌شوند زیرا درصورتی‌که انبوه‌سازان در سطح شهر وجود نداشته باشند ساخت‌وسازها تعطیل می‌شود.

وی بابیان اینکه انبوه‌سازان در رابطه با سنگینی عوارض خود اعتراض دارند، اظهار داشت: انبوه‌سازان نیز به امید اینکه از ساخت‌وساز سود ببرند فعالیت می‌کنند.

کوشکی با اشاره به اینکه حقوق کارکنان سازمان های زیرمجموعه شهرداری خرم‌آباد چندین ماه است که پرداخت‌نشده، افزود: در این راستا جلسات مستمری با شهردار خرم‌آباد تشکیل‌شده و پیگیر هستیم حقوق این افراد تا پایان سال جاری پرداخت شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار