رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
  • کد خبر : 6569
  • چاپ خبر : اجرای برنامه‌ها و طرح‌های شهری نیاز به مدیریت پررنگ و قوی دارد

عضو شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها و طرح‌های شهری نیاز به مدیریت پررنگ و قوی دارد گفت: شوراهای شهر باید موضوعات را رصد کرده و برای برطرف کردن آن تلاش کند.

به گزارش شورانیوز از بیرجند، حجت‌الاسلام مهدی عبدالرزاق‌نژاد در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: موضوعات فرهنگ همان گونه که رهبر معظم انقلاب بارها به آن اشاره کردند از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌طلبد که در این عرصه دغدغه زیادی داشته باشیم.

وی افزود: در شرایطی که نسل جوان و مردم مورد هجوم بیگانگان داخل و خارج کشور قرار گرفتند مسئولیت ما را دو چندان می‌شود و هر انسانی که به موضوعات فرهنگی توجه کند خواب را از چشمان دشمن می‌رباید.

عضو شورای شهر بیرجند گفت: در این برهه از انقلاب ماموریتی که بر عهده ما است ورود در بخش‌های مختلف فرهنگی است چون استان خراسان جنوبی از شرایط ویژه برخوردار بوده و مردم هم انتظار دارند در این شرایط مسئولان در بخش‌های مختلف به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

عبدالرزاق‌نژاد بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی باید موضوعات را رصد کرده و برای رفع آن تلاش کند تا نیاز فرهنگی خراسان جنوبی را فراهم کند و شاهد انحرافات در استان نباشیم.

وی افزود: متأسفانه گاهی دیده می‌شود برخی از مراسمات فرهنگی جنبه فرهنگی نداشته مانند برگزاری نمایشگاه کتاب در دهه فجر در بیرجند که در آن خبری از دهه فجر نبود و کتاب‌های عرضه شده انحرافات فرهنگی داشت.

عضو شورای شهر بیرجند گفت: از شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی که با مسئولیت امام جمعه شهرستان انجام می‌شود تقاضا داریم دغدغه‌مندتر، فعال‌تر و با دبیرخانه فعال‌تری موضوعات را رصد کند تا شاهد برخی انحرافات فرهنگی نباشیم.

عبدالرزاق‌نژاد در ادامه افزود: اجرای برنامه‌ها و طرح‌های شهری نیاز به مدیریت پررنگ و قوی دارد و شوراهای شهر باید موضوعات را رصد کرده و برای برطرف کردن آن تلاش کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار