رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
  • کد خبر : 5364
  • چاپ خبر : حقوق معوقه سازمان‌ها حاصل نبود انضباط مالی در شهرداری بروجرد است/آتش نشانان بروجرد ‌۶ ماه حقوق نگرفته اند

رئیس کمیسیون اقتصاد مقاومتی شورای شهر بروجرد گفت: انباشته شدن حق‌وحقوق پرداخت‌نشده کارکنان سازمان‌های تابعه حاصل نبود انضباط مالی در شهرداری بروجرد است.

به گزارش شورانیوز از لرستان ،اشرف چگنی  با اشاره به نبود انضباط مالی در شهرداری بروجرد اظهار داشت: اگر شهرداری انضباط مالی داشت آتش‌نشانان بروجرد به‌هیچ‌عنوان با چکمه‌های پلاستیکی به محل مأموریت اعزام نمی‌شدند که اگر جایی آتش بگیرد این آتش‌نشانان هیچ‌گونه ایمنی در برابر حریق ندارند.

وی بابیان اینکه آتش‌نشانان بروجرد تجهیزات و البسه ایمنی مناسب ندارند، افزود: شهرداری بروجرد می‌تواند باکم کردن بریزوبپاش‌های بی‌مورد خود به سازمان‌های مختلف برسد و تجهیزات موردنیاز سازمان آتش‌نشانی را تأمین کند تا آتش‌نشانان این نهاد بالباس‌های کهنه و قدیمی و تجهیزات نامناسب درصحنه حوادث حاضر نشوند.

رئیس کمیسیون اقتصاد مقاومتی شورای شهر بروجرد بیان کرد: تنها یک‌قلم از بریزوبپاش‌های شهرداری بروجرد پرداخت هزینه ۱۲ میلیون تومانی بابت غذا بوده درحالی‌که می‌توانست حتی با نیمی از این هزینه اضافه البسه موردنیاز آتش‌نشانان را خریداری کند.

وی با اشاره به سکوت تحمیلی آتش‌نشانان بروجرد در اعتراض به وضعیت موجود عنوان کرد: نهاد متولی نظارت بر عملکرد شهرداری، شورای اسلامی شهر است که متأسفانه در شرایط فعلی بسیاری از اعضای شورا نیز از عملکرد نادرست شهردار بنا به مصالح خود دفاع می‌کنند.

چگنی تصریح کرد: سازمان‌هایی از شهرداری که می‌توانند درآمدزا باشند باید خود نسبت به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان تابعه خود اقدام کنند تا شهرداری قادر به پرداخت حقوق دیگر سازمان‌هایی که درآمدزا نیستند، باشد اما در شرایط فعلی شهرداری بروجرد خود حقوق کارکنان هر دو سازمان‌های درآمدزا و غیر درآمدزا را پرداخت می‌کند به همین علت در پرداخت حقوق همواره عقب است.

وی تصریح کرد: شهرداری بروجرد مدیریت و تقوای مالی ندارد که اگر تقوای مالی وجود داشت یک ریال از حق کارکنان دیگر جابجا نمی‌شد و برخی سازمان‌های این نهاد با مشکل تأمین تجهیزات و امکانات مواجه نبودند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار