رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
  • کد خبر : 4004
  • چاپ خبر : معابر شهر یاسوج بهسازی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از آسفالت معابر این شهر با اولویت مناطق کمتر برخوردار خبر داد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد اجرای آسفالت معابر در مناطق مختلف این شهر رضایت بخش است.

به گزارش شورانیوز از یاسوج ، سید هدایت اکبری در جمع معاونان و مدیران شهرداری یاسوج اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد مناطق کم برخورداریاسوج در اولویت این طرح قرارگرفته است.

وی عنوان کرد: آسفالت معابر در راستای تامین رفاه، آسایش و افزایش رضایتمندی شهروندان ساکن در مناطق شهری یاسوج انجام می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهریاسوج با تاکید براینکه استفاده از آسفالت با عمر بالا در دستور کار شهرداری قرار دارد گفت: امسال کیفیت آسفالت ارتقاء یافته که به طور حتم پروژه‌ها با کیفیت بالای در حال اجرا هستند.

اکبری در خصوص عمرمفید آسفالت معابر افزود: عمرمفید آسفالت در شهر یاسوج پنج سال بوده و باید تلاش کرد با اعمال طرح‌هایی از عمر آسفالت کاسته نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل عمر کوتاه آسفالت معابر یاسوج حفاری‌های شرکت‌های خدماتی است گفت: با شرکت‌هایی که آسفالت شهر یاسوج با عمر کمتر از پنج سال را تخریب کنند برخورد می‌شود.

اکبری با بیان اینکه کیفیت اجرا و نگهداری آسفالت در طول عمر آن تاثیر دارد تصریح کرد: از این رو به نظر می‌رسد وجود یک مدیریت واحد می‌تواند بخش عمده از مشکلات را رفع و از چند گانگی‌های موجود جلوگیری کند همچنین باید به صورت جدی استفاده از فناوری‌های نو در زمینه آسفالت را پیگیری کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار