رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
  • کد خبر : 4003
  • چاپ خبر : ۱۶۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمران شهری بوشهر تخصیص یافت

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در تدوین بودجه سال ۹۵ شهرداری ۱۶۰ میلیارد تومان به حوزه عمران شهری بوشهر تخصیص یافته است.

به گزارش شورانیوز از بوشهر ، عبدالخاق برزگرزاده در بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی شهری بوشهر با بیان اینکه روند اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر مطلوب است اظهار داشت: بوشهر با اجرای طرح‌های عمرانی تغییر یافته که از تلاش شهردار و دست اندرکاران قدردانی می‌شود.

وی اجرای پروژه فانوس دریایی را یک ضرورت دانست و گفت: این پروژه به عنوان نماد ساحلی بوشهر است با روندی که در  طراحی و تعیین ساختگاه آن شده مطلوب است که تلاش می‌شود امسال تکمیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر پلاژ آقایان و اسکله تفریحی بوشهر را از دیگر طرح‌ها دانست و با تاکید بر تسریع  در تکمیل این طرح‌ها افزود: چرخ و فلک بوشهر که با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا شده روند اجرایی مطلوبی دارد و این چرخ فلک از استانداردهای جهانی و ایمنی برخوردار است.

برزگرزاده، تقاطع غیر همسطح میدان آزادی، میدان غدیر، آرامستان جدید شهر و بهسازی گلزار شهدا را از دیگر طرح‌های عمران شهری بوشهر دانست و گفت: طرح‌های عمران شهری  بوشهر هرچند روند اجرایی مطلوب دارد ولی لازم است  برای بهره‌برداری در تکمیل آنها تسریع شود.

وی با قدردانی از شهردار و کارکنان شهرداری که برای عمران و آبادی شهر تلاش می‌کنند گفت: هدف و انگیزه همه مسئولان خدمت به مردم است  که در این راستا هیچ کوتاهی قابل بخشش نیست.

رئیس شورای اسلامی بوشهر از تخصیص اعتبارات عمران شهری بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: در تدوین بودجه سال ۹۵ شهرداری ۱۶۰ میلیارد تومان به حوزه عمران شهری بوشهر تخصیص یافته است.

برزگرزاده با تاکید بر این نکته که تکمیل نشدن طرح‌ها نارضایتی شهروندان در پی دارد افزود:  اجرا و تکمیل نشدن بموقع پروژه‌های عمرانی ضمن افزایش هزینه‌ها نارضایتی شهروندان در پی دارد و چشم اندازی نامناسب برای شهر ایجاد می‌کند که ضروری است علاوه بر توجه به کیفیت پروژه‌های عمرانی به سرعت آنها نیز اهمیت داده شود.

وی افزود: از شهردار بوشهر خواست همه تلاش خود را برای پیگیری مداوم پروژه‌های عمرانی به‌کار گیرد تا با افزایش کیفیت در زمانبندی اعلام شده به بهره‌برداری برسند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار