رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹
  • کد خبر : 3893
  • چاپ خبر : آخرین گزارش از اقدامات و وضعیت پروژه شهرک خودرو اراک
معاون فنی و عمران شهرداری اراک :

آخرین گزارش از اقدامات و وضعیت پروژه شهرک خودرو اراک

معاون فنی و عمران شهرداری اراک در ارتباط با آخرین اقدامات در پروژه شهرک خودرو گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۱٫۴ هکتار جنب ستاد نیروی انتظامی واقع در کمربندی شمالی، قرار گرفته که پس از تصویب در کمیسیون ماده ۵ عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۲ آغاز گردیده است.

به گزارش شورانیوز از اراک ، معاون فنی و عمران شهرداری اراک در ارتباط با آخرین اقدامات در پروژه شهرک خودرو  اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۱٫۴ هکتار جنب ستاد نیروی انتظامی واقع در کمربندی شمالی، قرار گرفته که پس از تصویب در کمیسیون ماده ۵ عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۲ آغاز گردیده است و هدف اصلی آن کاهش مزاحمت‌ها و آلودگی‌های مربوط به صنوف خودرویی می‌باشد.
وی ادامه داد: این پروژه با تعداد ۱۵۰۸عدد واحد مختلف و در زمینی با زیربنای ۱۴۵۴۱۵ مترمربع در حال احداث است.
خسروی افزود: در حال حاضر عملیات مربوط به اجرای جدول‌ها در محوطه و همچنین اجرای نماها رو به اتمام است و در داخل واحدها هم عملیات گچ‌کاری، سنگ‌کاری و اقدامات مربوط به تاسیسات در حال انجام و تکمیل می‌باشد. همچنین اقدامات مربوط به دیوارکشی، تاسیسات و نمای سوله کرمان موتور انجام شده و اجرای سرامیک بدنه آن در حال اجرا است.
خسروی در مورد برنامه‌های آتی این پروژه نیز گفت: مهیا کردن بستر جهت اجرای عملیات آسفالت و زیرسازی در خیابان‌های فاز اول از جمله اقدامات مهم در این پروژه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار