رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April
  • سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
  • کد خبر : 3660
  • چاپ خبر : شهرداری سنندج آماده هر نوع حمایت از انجمن صنفی کارگران سنندج است

شهردار سنندج گفت: تشکل‌ انجمن‌های صنفی کارگری نقش مهمی در ارتقای سطح کیفی زندگی و معیشت کارگران صنعت ساختمان دارد، و ما آماده هر نوع حمایت از انجمن صنفی کارگران ساختمانی سنندج هستیم.

به گزارش شورانیوز از کردستان ، منوچهر فخری در جلسه بررسی مشکلات انجمن صنفی کارگران سنندج که  در سالن جلسات شورای اسلامی شهر سنندج برگزار شد، اظهارداشت: تشکل‌ انجمن‌ها صنفی کارگری نقش مهمی در ارتقای سطح کیفی زندگی و معیشت کارگران ساختمانی دارد و از این رو شهرداری سنندج آماده هر نوع حمایتی از این انجمن در سنندج است.
وی درخصوص  واگذاری زمین برای احداث ساختمان انجمن صنفی کارگران ساختمانی از سوی شهرداری گفت: واگذاری زمین از سوی شهرداری به این انجمن از طریق مصوبه شورای شهر امکان‎پذیر است.
شهردار سنندج خاطرنشان کرد: واگذاری زمین از طریق راه و شهرسازی حتی با کاربری شهرداری، می‌تواند راهکار دیگر برای رفع مشکل تامین زمین برای احداث ساختمان انجمن کارگران ساختمانی باشد.
فخری تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که از سوی شهرداری و اداره‌ کل راه و شهرسازی استان صورت گرفته، قرار است زمین‌هایی که کاربری فضای سبز دارد به شهرداری واگذار شود.
فخری در ادامه ضرورت توجه به سطح زندگی و معیشت کارگران را متذکر شد و اظهار داشت: قشر ضعیف جامعه بیشتر از سایر اقشار در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند لذا توجه به ارتقای سطح زندگی آنان از اهمیت زیادی برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار