رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
  • کد خبر : 3328
  • چاپ خبر : شهرداری ایلام ظرفیت سرمایه‌گذاری در شهر واسط عراق را دارد

شهردار ایلام گفت: شهرداری ایلام ظرفیت سرمایه‌گذاری در شهر واسط عراق را دارد.

به گزارش شورانیوز از ایلام، منت محمدی در نشست مشترک هیات عراق با اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار ایلام اظهار داشت: این نشست به منظور انتقال تجربیات شهرداری در زمینه‌های خدمات و عمران برگزار شد.

شهردار ایلام گفت: مهمترین موضوع این نشست توافق بر سر انتقال تجربیات شهرداری ایلام درباره بازیافت مواد و تولید کودآلی پسماند شهری، ساخت تله کابین، بازیافت مواد پلاستیکی، ساخت مجتمع فرهنگی رفاهی و پارکینگ طبقاتی بود.

وی ادامه داد: در این نشست افزون بر بحث تبادل و اطلاعات بین شهر ایلام و شهر واسط، موضوعات مهمی هم از جمله بحث خدمات شهری و هم بحث عمران شهری مورد عنایت واقع شد.

شهردار ایلام گفت: شهرداری ایلام ظرفیت سرمایه‌گذاری در شهر واسط عراق را دارد و از سوی دیگر زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عراق را در شهر ایلام فراهم خواهد کرد.

علی عبد سیوان شهردار واسط عراق در این نشست با بیان این که استان واسط عراق ۱۷ شهرداری دارد مهمترین موضوع را توسعه روابط به ویژه در زمینه تبادل تجربیات در زمینه خدمات و عمران شهری دانست.

شهردار عراق گفت: در این نشست تمام توان و نیروی خود را به کار خواهیم گرفت تا در زمینه‌های مختلف مورد نیاز از تجربیات جمهوری اسلامی ایران و به خصوص شهر ایلام  بهره ببریم.

در این نشست هم چنین عبدالجلیل یاسین مشاور استاندار واسط عراق ، شیری رئیس شورا و غیاثی عضو شورای اسلامی شهر ایلام درباره ضرورت تبادل تجربیات درزمینه خدمات، فرهنگی، تجاری و صنعتی و سرمایه گذاری در این بخش‌ها در شهرهای ایلام و واسط عراق سخن گفتند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار