رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
  • کد خبر : 3058
  • چاپ خبر : تولید در استان کردستان در مقطع طفولیت باقی‌ مانده است

عضو شورای اسلامی شهر سنندج گفت: تولید در استان کردستان در مقطع طفولیت باقی‌ مانده است و در این بخش جزو استان‌های آخر کشور هستیم.

به گزارش شورانیوز از سنندج، سیدکمال حسینی سه‌شنبه‌شب در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر سنندج که با محوریت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار شد، اظهار کرد: پایش تولید و حمایت از مصرف‌کننده و نظارت بر تولید از اهداف انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است.

وی خاطرنشان کرد: باید به این قضیه توجه کنیم که کردستان یک استان فقیر و نه تولیدکننده است، تا بخواهیم با چنین انجمن‌هایی از حقوق مصرف‌کننده با نظارت بر تولیدکننده دفاع کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه کاش امروز در این جلسه شاهد حضور انجمن‌هایی بودیم که برای دفاع از حقوق تولیدکنندگان و تقویت این بخش بودیم، اظهار کرد: متاسفانه ما در کردستان با توجه به مزیت‌های تولید، تولیدی نداشته‌ایم و افزایش نرخ بیکاری و فقر و محرومیت در این استان نیز به دلیل عدم بهره‌مندی از مزیت‌های تولید در این استان است.

حسینی خاطرنشان کرد: تولید در استان کردستان در مقطع طفولیت باقی‌ مانده است و در این بخش جزو استان‌های آخر کشور هستیم.

وی با بیان اینکه وجود تعدد این انجمن‌ها در استان‌هایی مانند همدان، اصفهان و استان‌های برخوردار امری ضروری و حرکتی کاملا ارزشمند است، اظهار کرد: در استانی که اصلا تولیدی نداریم، باید بیشتر از آنکه به فکر مصرف‌کننده باشیم، بهتر است به فکر تولیدکننده باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج اضافه کرد: یکی از مشکلات کردستان و کشور در حوزه تولید، این است، که تمام قوانین و مقررات ما در بحث تولید و تدوین استانداردها مانند قوانین اروپاست، ولی حمایت ما از تولید مثل هیچ جای دنیا نیست.

حسینی توضیح داد: این انتظار را داریم که رویکرد انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان حمایت از تولید باشد، چراکه تا زمانی تولید در استان پا نگیرد حمایت از مصرف‌کننده معنی چندانی پیدا نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار