رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
  • کد خبر : 1867
  • چاپ خبر : برنامه های فرهنگی برای رانندگان تاکسی در سنندج

عضو شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه رانندگان در طول روز با دغدغه‌های زیادی دست و پنج نرم می‌کنند، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و امکانات رفاهی برای رانندگان تاکسی و خانواده‌های آنها در آینده در سنندج لحاظ می‌شود.

به گزارش شورانیوز ، اسعد فتاحی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: رانندگان تاکسی دارای مشکلات عدیده‌ای هستند و افزایش کرایه تاکسی جوابگوی این مشکلات نیست.

وی با اشاره به برای افزایش کرایه تاکسی ممانعت قانونی وجود دارد، افزود: همچنین با توجه به سطح پایین درآمد مردم، افزایش کرایه تاکسی موجب نارضایتی‌هایی نیز در این زمینه خواهد شد.

عضو شورای شهر سنندج عنوان کرد: در راستای کاهش هزینه‌های رانندگان تاکسی، اقدام به تشکیل تعاونی تاکسیرانی ۴۱۳۸ خطی در سنندج کردیم و در قالب این تعاونی خدمات و امکانات خوبی در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

وی افزود: رانندگان تاکسی در سنندج ماهیانه با پرداخت ۳۰ هزار تومان می‌توانند از کلیه خدمات این تعاونی استفاده کنند.

فتاحی خاطرنشان کرد: در آینده اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و امکانات رفاهی برای رانندگان تاکسی و خانواده‌های آنها لحاظ می‌شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی ۴۱۳۸ تاکسیرانی خطی سنندج هم در این جلسه گفت: براساس آمار سال گذشته، میانگین درآمد روزانه رانندگان تاکسی در سنندج ۵۰ هزار تومان بوده است که حدود ۳۰ هزار تومان نیز در طول روز، ماشین آنها دچار استهلاک می‌شود.

اسماعیل مکری افزود: با توجه به اینکه روزانه ۲۰ هزار تومان درآمد خالص رانندگان تاکسی است، افزایش کرایه تاکسی نمی‌تواند مشکلات این قشر را حل کند.

وی عنوان کرد: کاهش هزینه‌های استهلاک تاکسی، ارائه خدمات ارزان قیمت و رایگان و در کمترین زمان ممکن برای رانندگان تاکسی بسیار مفید خواهد بود که در قالب تعاونی بخش زیادی از این نیازها رفع شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی ۴۱۳۸ تاکسیرانی خطی سنندج به عضویت ۳۰۰ تاکسیران در این شرکت تعاونی اشاره و تصریح کرد: روزانه به طور میانگین ۵ الی ۱۰ تاکسیران برای دریافت خدمات لازم به این تعاونی مراجعه می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود از حمایت‌های شورای شهر و دیگر مسئولان استانی تقدیر کرد و گفت: در فاز بعدی امکانات رفاهی این تعاونی افزایش خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار