وی لزوم پیگیری مطلوب درخواست‌های مردمی و کسب رضایتمندی مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: اطلاعات بسیار خوبی از ثبت پیام‌های مردمی می‌تواند کسب شود که باید به دنبال تحلیل جدی و موثر پیام‌های مردمی برای تصمیمات آینده مدیریت شهری باشیم.

رئیس شورای شهر قم با تاکید بر اینکه سامانه ۱۳۷ نقطه عطفی برای شناسایی عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری است گفت: پیام‌های مردمی به راحتی گلوگاه‌های مشکل‌ساز در روند خدمت‌رسانی و مواردی که تولید نارضایتی در مردم می‌کند مشخص کرده و می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی اهمیت معرفی هرچه بیشتر سامانه ۱۳۷ به شهروندان را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: باید به دنبال تقویت سامانه ۱۳۷ در شهرداری باشیم. سامانه ۱۳۷ حلقه وصلی بین شهروندان و شهرداری است تا بتوانند خواسته‌ها، مشکلات و پیشنهادات را به راحتی با خادمان خود در میان بگذارند.