رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
  • کد خبر : 12230
  • چاپ خبر : ارسال لایحه درآمدهای پایدار به مجلس شورای اسلامی

شهردار اصفهان گفت: لایحه درآمدهای پایدار به مجلس شورای اسلامی ارسال شده و امیدواریم به مرور کدهای درآمدی افزایش یابد و درآمدهای پایدار شهر گسترش پیدا کند.

به گزارش شورانیوز ، قدرت اله نوروزی در سومین نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان اینکه از ۱۵ مهر سال گذشته به طور رسمی فعالیتش را به عنوان شهردار اصفهان آغاز کرده است، گفت: ۱۵ مهرماه سال جاری و در پس از گذشت یکسال گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده به اعضای شورای شهر دادم و امروز پاسخگوی خبرنگاران خواهم  بود.

 

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه براساس برنامه های ارائه شده به شورای شهر حرکت کرده است، اظهار داشت: فعالیت هایی که ۲۰ سال در اصفهان روی زمین مانده بود و انجام نشده بود را عملیاتی کردیم و این موضوع نیاز به شجاعت دارد.

 

وی گردشگری و کار آفرینی را در اولویت ۸ برنامه ارائه شده خود دانست و افزود: نگاه ما این است که باید منافع همه شهروندان را مد نظر داشت و برای همین در تلاشیم تا بار سنگین پروژه های فرسوده و نیمه کاره را از دوش شهر برداریم.

 

نوروزی با بیان اینکه مترو اصفهان بیش از ۱۸ سال به طول انجامید، گفت: امروز خط یک مترو روزانه ۶۰هزار مسافر را جابه جا می کند اما این عدد باید به ۱۰۰ هزار برسد و انتظار داریم رسانه ها به کمک ما بیایند تا این موضوع محقق شود.

 

وی به عدم بهره برداری از پروژه اجلاس سران اشاره کرد و افزود: بخش بزرگی از بدهی های این پروژه را پرداخت کرده ایم و در حال حاضر ۲۰۰ نیروی کارگر و کارمند در پروژه مشغول به کار هستند.

 

شهردار اصفهان میدان امام علی(ع) را با نام میدان عتیق نام برد و خاطرنشان ساخت: برای این میدان تصمیماتی گرفته ایم تا گرد و غبار را پروژه هایی مثل کمرزرین برداریم.

 

وی حل مشکلات خیابان چهارباغ را از دغدغه های اولیه خود برشمرد و افزود: چهارباغ مهم ترین و اصلی ترین نقطه گردشگری است که فعالیت هایی قبل از حضور من در آن انجام شده بود اما این فعالیت ها آسیب هایی به هویت آن وارد کرده بود.

 

نوروزی ادامه داد: با پیاده راه شدن چهارباغ هم کسب و کارهای این منطقه رونق می گیرد هم اینکه خانواده ها می توانند چندساعتی را در فضایی آرام و بدون سر و صدای ماشین ها به تفریح و سینما و تئاتر بپردازند.

 

وی به اهمیت افزایش درآمدهای پایدار شهر اشاره کرد و تصریح کرد: در خصوص لایحه درآمدهای پایدار که به مجلس شورای اسلامی ارسال شده، با تیم مالی اقتصادی و درآمدی شهرداری همچنین معاونت برنامه‌ریزی مذاکراتی انجام داده‌ایم و امیدواریم به مرور کدهای درآمدی افزایش یابد و درآمدهای پایدار شهر گسترش پیدا کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار