رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
  • کد خبر : 12113
  • چاپ خبر : اولین سیستم حضور و غیاب آنلاین کشور درشهرداری تبریز

اولین سیستم حضور و غیاب آنلاین کشور به صورت پایلوت در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز شروع به کار کرد.

به گزارش شورانیوز ، از ابتدای شـهریور ماه سال جاری اولین سیستم حضور و غیاب بصورت کاملا الکترونیکی و آنلاین  توسط کارشناسان تیم تولید سازمـان فناوری اطلاعات و ارتباطات تولید و راه انـدازی گردیـد.

با راه انـدازی این سیسـتم از زیرسیسـتم هـای سامانه خـدمات کارکنان، تعـداد۱۲۰۹ درخـواست مختلف شامل: مرخصـی های ساعتی و روزانه و ماموریت های ساعتی و روزانه بصورت الکترونیکی و بدون استفاده از کاغـذ در سیسـتم ثبت گردیـده و به تایید مدیران رسـید که با این اقدام معادل۳۲۷ برگ کاغذA4، جوهر خودکـار، مقـدار قابل توجی جوهر پرینتر، برق مصـرفی پرینتر و فرسایش پرینترها که منجر به تعمیرات خواهدشد، صـرفه جویی شد که این موضوع در راسـتای حفظ منافع شهرداری و محیـط زیست است.
گفتنی است محاسـبه نهـایی کـارکرد همکاران بصورت الکترونیکی و در سـریعترین زمان ممکن به سیسـتم حقوق و دسـتمزد انتقال یافت و دیگر نیازی به ثبت دستی این اطلاعات درسیستم مذکور وجود ندارد.
این سامانه بصورت کاملا آنلاین از هر جـایی قابل دسترسـی است و نرم افزار تحت موبایل نیز برای این سامانه طراحی گردیـده تا مدیران و همکاران درسـریعترین زمان ممکن به اطلاعات دسترسی داشته و می توانند اقدامات لازم را انجام دهنـد به خصوص همکارانی که نیاز به درخواست مرخصـی روزانه دارند و نمی توانند در محل کار حضور یابند، می توانند بصورت الکترونیکی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.
این سیستم در آدرس ps.tabriz.ir قابل دسترسی است و برای صرفه جویی در هزینه های پیامک های ارسالی توسط سیستم، این پیامک ها برای هر فرد به مدت دو ماه دارای اعتبار است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار