رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
  • کد خبر : 12029
  • چاپ خبر : در راستای ساماندهی مطب‌ها «دهکده سلامت» در زنجان ایجاد می‌شود

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به فعالیت۱۳۶ مطب پزشک در مرکز شهر گفت: در راستای ساماندهی این مطب‌ها «دهکده سلامت» در زنجان ایجاد می‌شود.

به گزارش شورانیوز ، عباس راشاد  اظهار کرد: یکی از اقدامات شورا در تسریع پروژه سنگ فروشان در پنج کیلومتری بالای شرکت ترانسفو است و در شمال شرقی این شرکت واقع شده است.

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه زمین اختصاص یافته برای این کار ۱۰ هکتار است، گفت: کارهای زیربنایی در این باره انجام شده است و در قالب یک اقدام عاجل سنگ‌فروشان در یک بازه زمانی منتقل خواهند شد که  ۶ تا ۷ هکتار تغییر کاربری شده و کارهای انتقال آن در حال انجام است.

وی همچنین درباره درخواست هیات امنای بیمارستان ولیعصر (عج) برای افزایش تخت‌های بیمارستانی در کنار بیمارستان  ولیعصر (عج) افزود: در این زمینه درخواست احداث یک شهرک سلامت را دادیم.

راشاد با اشاره به اینکه درخواست ما این بود که مطب پزشکان در مرکز شهر که برای مردم مشکل ایجاد می‌کند در یک محل تجمیع شود، گفت: در واقع یکی از استانداردهای پزشکی همین تجمیع مطب پزشکان است که باید در راستای آن اقدام عاجل انجام شود و از این لحاظ ما واقعا عقب هستیم.

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ما و دوستان علوم پزشکی باید پیگیر باشیم که این کار به صورت عاجل انجام شود، تصریح کرد: امروز ۱۳۶ مطب در مرکز شهر فعال است که اگر بتوانیم در بازه زمانی دو تا سه ساله به سایت  یا دهکده سلامت انتقال داده شود اتفاق خوبی خواهد بود.

وی افزود: وقتی شما وارد شهری می‌شوید باید خدمات درمانی شهر توسط اپلیکیشن‌های مربوط ارائه شود؛ اما امروز وقتی وارد شهر زنجان می‌شویم، نمی‌دانیم چه تخصص‌هایی وجود دارد که این ایراد باید برطرف شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار