رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
  • کد خبر : 11995
  • چاپ خبر : انحلال شورای شهر کرمانشاه قطعی است

عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه فرصتی برای انتخاب شهردار باقی نمانده است، گفت:انحلال شورای شهر قطعی است.

به گزارش شورانیوز ، سید میثم موسوی در خصوص سرنوشت تعیین انتخاب شهردار کرمانشاه با توجه به اینکه تنها دو روز دیگر به اتمام مهلت قانونی این موضوع مانده اظهار داشت: برای انتخاب شهردار باید یک هفته قبل جلسه هیئت رئیسه تشکیل و سپس یک هفته بعد جلسه رسمی اعضا شورا برگزار شود.

وی افزود: طبق قانون اگر یک هفته قبل نامه برای اعضای شورا ارسال نشود آن جلسه غیرقانونی است و متاسفانه رئیس شورای شهر تاکنون اقدام به برگزاری این جلسه نکرده است.

عضو شورای شهر کرمانشاه تصریح کرد: اگر امروز برای تشکیل جلسه نامه ای به دست ما برسد فردا هیئت رئیسه تشکیل می شود و هفته بعد جلسه انتخاب شهردار برگزار می شود که دیگر مهلتی برای انتخاب شهردار نداربم.

وی با بیان اینکه با این شرایط همه به انحلال شورا راضی هستیم گفت: رئیس شورا باید پیش بینی می کرد و جلسات را تا حداقل تا روز دهم مهر برگزار می کرد.

موسوی اجاق بیان کرد: یکی از اعضای شورا یک تنه شورا را به حاشیه برده و آن را به انحلال می کشاند.

وی با بیان اینکه با روند موجود انحلال شورا قطعی است، افزود: یکی از اعضا می خواست با فشار آوردن به بقیه اعضای شورا گزینه مورد نظر خود را به عنوان شهردار انتخاب کند که اعضای شورا تن به این خواسته نداند.

عضو شورای شهر کرمانشاه بیان داشت: ما با این کار ثابت کردیم که به دنبال پست و مقام نیستیم و به دنبال انتخاب فردی بودیم تا به این شهر خدمت کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار