رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
  • کد خبر : 11929
  • چاپ خبر : پروژه بزرگ خلیج‌فارس را در اولویت قرار دهیم

عضو کمیسیون میراث فرهنگی، گردشگری و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد تأکید کرد: پروژه بزرگ خلیج‌فارس را در اولویت قرار دهیم.

به گزارش شورانیوز ، محسن ابوترابی  در نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد (ع)، گفت: برخی از پروژه‌ها به‌مانند پل آرمان، پل یاسمن و یا پل فیضیه با نظر مساعد شورا و شهردار محترم انجام‌شده و یا این پروژه‌ها تمام‌شده و یا مراحل نهایی آن در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به این ایام، این کار با توجه به نهایی شدن آن، افتتاح شود و نیز پروژه بزرگ خلیج‌فارس، با توجه به مشکل آسفالت، آن را در اولویت قرار دهیم.

سیدمحمدعلی پاک‌نژاد نیز با اشاره به مشکلات شهرک طوبی گفت: شهرک طوبی از بلوار شهید قندی به‌طرف بلوار شهید جعفرزاده که قرار بوده آسفالت و یا چهارراه که قرار بوده اصلاح هندسی و جدول‌گذاری شود، متأسفانه این کار انجام‌نشده و برای این کار تیرهای چراغ‌برق کنده‌اند و روشنایی آن را از بین برده‌اند.

وی افزود: حتی نخاله‌های ساختمانی را در آنجا خالی می‌کنند و مردم در این خصوص گله‌مند هستند و حتماً در این مورد رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون نظارت، تلفیق و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد بابیان اینکه نصب دکل‌های مخابراتی مربوط به تلفن همراه در شهرک دانشگاه میدان فردوس، متأسفانه فضای سبز آن محل از بین رفته و مبلغی گرفته‌شده و از فضای سبز شهرداری برای نصب دکل مخابراتی آنتن تلفن همراه استفاده کرده‌اند.

پاک‌نژاد تصریح کرد: مردم محله شهرک دانشگاه به‌شدت گله‌مند هستند و با توجه به اینکه فضای باز دیگری وجود دارد و فاصله‌ای با منازل مسکونی دارد، احساس ناامنی خاصی برای مردم به وجود آمده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار