رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
  • کد خبر : 11890
  • چاپ خبر : ۴ گزینه برای شهرداری کرمانشاه معرفی شدند

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با معرفی ۴ گزینه برای شهرداری کرمانشاه، گفت: ۱۱ نفر عضو شورای شهر در به تعویق افتادن انتخاب شهردار مقصر هستند.

به گزارش شورانیوز ، سیدحجت‌الله موسوی‌اجاق ، با اشاره به اینکه همه اعضای شورا برای انتخاب شهردار باید در جلسه حضور داشته باشند، اظهار داشت: در ۱۵ جلسه اخیر شورای شهر کرمانشاه که با دستور انتخاب شهردار برگزار شد، یکی از اعضای شورا سبب بی‌نتیجه ماندن انتخاب شهردار شده است.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه باید همه اعضای شورا با احترام به قوانین به تعهدات خود پایبند باشند، افزود: در جلسات دو ساعته شورای شهر نه‌تنها حضور همه اعضای الزامی است بلکه هر نفر باید برنامه‌های پیشنهادی خود را نیز ارائه دهند و در جلسه‌ فردا همه اعضای باید حاضر باشند و برنامه‌های پیشنهادی خود را در صحن علنی ارائه دهند.

موسوی اجاق با اشاره به اینکه در دو ماه گذشته شهرداری کرمانشاه توسط حامد لعل‌بخش به‌عنوان سرپرست اداره شده است، افزود: مهلت سه ماهه شورای شهر کرمانشاه برای انتخاب شهردار هفتم مهر ماه به پایان می‌رسد و پس از اتمام این مهلت قانونی پرونده شورای شهر از سوی فرماندار به شورای حل اختلاف ارسال می‌شود.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه شهردار منتخب شورا باید برای سه سال آینده برنامه داشته باشد، گفت: شهردار منتخب کرمانشاه باید برای رسیدگی به مشکلات شهر و مردم آمادگی داشته باشد و از سوی دیگر نیز باید آمادگی‌های لازم را برای پذیرش مسئولیت شهرداری داشته باشد.

موسوی اجاق با بیان اینکه در آخرین جلسه شورای شهر که با دستور جلسه انتخاب شهردار همراه بود سه تن از اعضای شورای شهر غیبت داشتند، افزود: بنده نیز به‌دلیل به رسمیت نشناختن جلسه حاضر به ترک جلسه شدم که در ۱۵ جلسه برگزار شده تعدادی از اعضا در جلسات حضور نداشته‌اند یا برخی اعضا از جلسه خارج شده و جلسه از رسمیت افتاده است.

وی با بیان اینکه این دست مسائل سبب شده بعد از ۱۵ جلسه هنوز نتوانیم شهرداری برای کرمانشاه انتخاب کنیم، گفت: در جلسه‌ شورای شهر کرمانشاه در اول مهرماه حضور همه اعضای شورای شهر الزامی است و چهار گزینه سمت شهرداری کرمانشاه علی‌حیدر کرمی، حامد لعل‌بخش، حمیدرضا صارمی و منوچهر فخری هستند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار