رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
  • کد خبر : 11879
  • چاپ خبر : شهرداری دلایل تأخیر در مطالعات مدیریت پسماند را گزارش دهد

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم ضمن تسریع در انجام مناقصه مطالعات مدیریت پسماند، گزارشی از دلایل تأخیر آن را به شورا ارسال کند.

به گزارش شورانیوز ، سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اقداماتی که طی چند سال اخیر به منظور مبارزه با سفیدبالک‌ها انجام شد، اظهار کرد: نتایج این کار در دراز مدت مشاهده می‌شود و باید پیگیری مستمر داشته باشد.

وی تصریح کرد: طبق آمار ۸۵ تا ۹۰ درصد رشد این حشره در شهر تهران کاهش یافته و حرکت کارشناسی مناسبی در این زمینه انجام شده که امیدوارم در سال‌های آینده هم ادامه یابد.

حسینی میلانی با اشاره به بند ۲ ماده ۷۱ قانون شوراها ادامه داد: از شهرداری تهران می‌خواهم ضمن تسریع در انجام مناقصه مطالعات مدیریت پسماند گزارشی از دلایل تأخیر در انجام این مطالعات را به شورا ارسال کند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: تهیه طرح جامع مدیریت پسماند از جمله کلانشهر تهران از جمله تکالیف عقب افتاده‌ای است که انجام آن مطابق با قانون پسماند و ضرورت‌های امروز مورد پیگیری شورای پنجم بوده است.

وی جان باختن ۱۹ نفر از هموطنانمان در حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس در جاده نطنز – کاشان را تسلیت گفت و تصریح کرد: امیدوارم مسئولان در زمینه حفظ ایمنی اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار